8 weken zwanger hartje klopt als 6 weken

<p>Hoi dames</p><p>Een vraag vanuit een goede vriendin van mij.</p><p> </p><p>Ze is 3 weken geleden erachter gekomen dat ze zwanger is , super leuk natuurlijk.<br /><br /></p><p>Haar cyclus wisselt van 30 tot 45 dagen.</p><p>Nu heeft ze vorige week een echo gehad omdat ze 9 weken zwanger zou zijn. Maar de vk geeft aan dat het hartje onregelmatig klopt, dus het kan 2 kanten op.  Of het loopt uit op een miskraam of ze is minder lang dan ze denken.</p><p> </p><p>Is het theoretisch mogelijk dat ze maar 6 weken zwanger is? Want ze heeft maar 1x  een pleziertje gehad met haar vriend. Rond 15 mei. <br />haar laatste menstruatie was 27 april.</p><p>kan het ook zijn dat je ovulatie veel later is als je maar 1x in de 6 weken ongesteld bent? <br /><br /></p><p>As woensdag heeft ze wel weer een echo bij de vk.</p>

Ik denk toch echt dat het nu rond de 9 weken moet zitten vooral omdat ze maar 1x iets heeft gedaan. Zo zit het bij mij precies hetzelfde, dus kan niet veel afwijken dan.
Mijn ene keer was op 18 mei en zou vandaag precies 9 weken zijn. Volgens de verloskundige plus 1 dag maar dat kan dus sowieso niet. Dat de bevruchting wat later is, zou kunnen. Maar dat kan niet eerder zijn dan het moment dat je überhaupt iets hebt gedaan ?

Terug
Bovenaan