8 weken zwanger, maar...

met 6 weken had ik eind van de week al bloedingen. toen flink in paniek geraakt maar was alles prima na een echo. Alles was aanwezig en ook hartje klopte al. Mogelijk had het toen met obsipatie te maken.

Nu vandaag 8 weken zwanger en weer bloedverlies en toch een meer heldere kleur dan verleden week en ook meer.

Erg bang dat nu misgaat, al wil ik niet zo in paniek raken als verleden week. Berekende wel dat natuurlijk nu wel weer cyclus had kunnen starten als ik niet zwanger was, kan het daar mee te maken hebben?? krampen eigenlijk niet echt aanwezig..

Vk bellen voor een echo morgen of maandag. Ze zeggen vaak dat als het hartje klopt het goed gaat komen. zelf heb ik 5 miskramen gehad en 1 gezonde dochter. Bij onze dochter heel de zwangerschap bloedingen gehad vanwege een telaag liggende placenta. Veel sterkte en succes!

Ik heb het met mn jongste ook paar x gehad, ik bleek een voorliggende placenta te hebben. Met het vorderen van de zwangerschap ging placenta ook omhoog, al mocht ik mn werk niet meer doen van de gyn. Weet je al iets meer?

Terug
Bovenaan