<p>Vanochtend tijdens het ontbijt voelde ik iets tussen mijn broodje. Ik dacht serieus dat het ik een tand vond in het broodje, werd er erg naar van. Ik zei nog tegen mijn vriend: "Ik mis toch geen tand he?". Toen voelde ik ineens helemaal linksboven achterin dat er een stuk miste. En dat stuk zat dus ineens tussen mijn broodje. Heb het schoongespoeld en het is gewoon een zijkant van mijn kies.</p><p>Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik al vier jaar niet naar de tandarts ben geweest en door verhuizing heb ik ook nooit weer een nieuwe gezocht. Ik ben namelijk doodsbang voor de tandarts. Nu baal ik zo ontzettend!</p><p>Gelukkig heb ik geen pijn. Maar waarom gebeurd zoiets altijd in het weekend? Nu moet ik tot morgenochtend maar wachten en kijken of ik ergens terecht kan.</p><p>Ik vroeg me dus af of er dames zijn die ook net als ik nog pril zwanger waren ( 8w+4d) en dit ook al eens hebben meegemaakt? Zoja, konden ze dit dan gelijk fixen? Met of zonder verdoving? Moesten er geen foto's gemaakt worden?</p><p>Nou je raad het al, ik ga me hier onwijs druk over maken en laat dat natuurlijk ook niet goed zijn voor de baby. </p>