8 weken zwanger verdriet

<p>Hoi.</p><p>Ik ben 8 weken zwanger </p><p>Nu had ik gisteren de echo. Waar uit bleek dat de baarmoeder wel gegroeid was maar niet het kindje .</p><p>Nu moet ik een dinsdag terug komen voor een extra echo.</p><p>Is het kindje niet gegroeid heb ik maar 1 keus.</p><p>Wie heeft dit eerder mee gemaakt.</p>

Ooh dit is zo verdrietig. 
Wij hadden met 7 weken een goede echo met kloppend hartje, met 10 weken een echo waarbij we zagen dat het kindje met 9 weken gestopt was met groeien. Ook geen kloppend hartje meer. 
Heb jij nu wel een kloppend hartje gezien? Dan is er volgens mij best nog hoop toch?
wat super spannend wordt het dinsdag. Ik hoop voor je dat het gegroeid is

Ik heb in januari hetzelfde meegemaakt. Ik had met 8 weken een echo waarbij we te horen kregen dat het vruchtje met ca. 6 weken gestopt was met groeien en er geen kloppend hartje te zien was. Uiteindelijk hebben we het afgewacht totdat 2 weken later de miskraam vanzelf op gang kwam. Ik was zo ontzettend verdrietig. 
3 maanden na de miskraam was ik weer zwanger en inmiddels 28 weken.
Heel veel sterkte! 

Hier met 8+5 3e echo na 2 goede echo's. Kindje was mooi gegroeid en precies op schema maar geen hartslag meer. Waarschijnlijk dus die dag gebeurt. Miskraam nog niet op gang gekomen dus cytotec gebruikt maar lijkt ook niet te helpen helaas.
Hoever liep je kindje nu achter en heb je wel een kloppend hartje gezien afgelopen echo?
Ik zal voor je duimen! 

Terug
Bovenaan