8 wk niet ongi ? zwanger ?

Hoi,

Ik ben al 8 wk overtijd en heb last van mijn buik..voel veel steken ik had in week 1 getest...negatief maar ben nog steeds niet ongi geworden ? ik wil graag weten tot 8 wk wat voor zwangerschaps verschijnselen zijn er dan ongeveer ? ik moet veel plassen en soms zie ik een stukje lijkt op een dooierzakje (wit)? wie kan mij helpen ? ik moet over 1 wk naar de gyno...

doei,
fanna
 
Doe een test zou ik zeggen, na een week overtijd kun j nog niet zien of je zwanger bent namelijk...

Je plas is als je zwanger bent wat vlokkeriger. Je kunt last hebben van o.a je borsten en misselijkheid, voor alle klachten kun je het beste naar de zwangerkalender op deze site gaan, hier staat meer info...

Veel succes!
 
Ik zou inderdaad ook een test doen. Wat de persoon hierboven zegt is niet waar!!! Je kunt vanaf dag 1 dat je ongesteld moet worden al zien of je zwanger bent!!!!
Die vlokjes die je uitplast kan ook afscheiding zijn.

suc6 en toi toi toi
 
Hoi Fanna,
Als ik jou was zou ik gewoon een testje doen. Als je al zo lang overtijd bent dat zou het nu toch echt een uitslag moeten geven. Dan ben je in ieder geval van je onzekerheid af. Lijkt me best lekker, toch?
Nou succes!!!!
Groetjes Els
 
hoi Fanna,
de testen pakken bij iedereen anders uit hoor, bij mij was het amper te zien na een week, doe nog een test en het liefst met je ochtendurine!
een aantal klachten die ik had, waren vermoeidheid, zere borsten, veel plassen.
 
Inderdaad doe nog es een test...
Bij mij was ie 2 dgn na overetijd te zijn positief.

Mijn klachten waren pijnlijke borsten(met week 6 al een dikkere buik en mn borsten een cup groter)
Vernmoeidheid,veel plassen,steken in mn buik,hongerig.

de steken had ik soms bij t opstaan echt van die pijnlijke steken.

Succes!
 
Hoi, ik had de gyno gebeld en die had gezegt dat hij zelf zou testen...maar tot nu toe ben ik af en toe misselijk en is mijn plas normaal maar wat opvalt dat ik veel dune afscheiding heb en tijdens het plassen dan zie ik af en toe witte dingen is dat normaal ? en toen ik vandaag mijn tepels kneep zag ik iets hard wits komen niet veel maar je zag die openingen van je melkwegen en daaruit kwamen witte dingen en als ik het afveeg is het gewoon hard ? wat is dat ?

groetjes,
fanna
 
Terug
Bovenaan