80% binnen jaar zwanger

A

Anoniem

Guest
Ik las net een berichtje op het forum dat we slechts 30% kans hebben om binnen een jaar zwanger te worden. Ik dacht, "dat kan toch niet zo zijn?!" en ben even gaan googlen. Op zwangerstraks.nl las ik een geruststellend bericht:
30% is binnen 3 maanden zwanger
70% binnen 6 maanden
80% binnen 1 jaar en
90% binnen 2 jaar.
Poehee, dat stemde mij wel vrolijk eigenlijk!!
Dus meiden, let's go for it!
xxx Annette

haha sorry ik was het je hebt gelijk die 30% is binnen 3 maanden en niet binnen een jaar, sorry nog niet zo lang wakker haha
niet boos zijn he

hoi hoi

ik had het pas ook gelezen in een blad!!!!
ik hoor tot nu toe nog bij de 80%,maar als het niet opschiet bij de 90%
je word er zo moedeloos van!!!!

succes iedereen...

xxtam80

Jij ook succes Tam!!! Kop op he, laat je hoofd niet zakken hoor. We duimen lekker hard door

dank je Deez !!!!!
het is niet altijd makkelijk,maar ga niet bij de pakken neer zitten hoor....
maar je hebt zoms van die dagen...

xxxtam80

quote: fiepke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2006 11:33:54'));

haha sorry ik was het je hebt gelijk die 30% is binnen 3 maanden en niet binnen een jaar, sorry nog niet zo lang wakker haha
niet boos zijn he

niet boos hoor!! dacht alleen: even een misverstand de wereld uithelpen. Las dat je lijf net als vorige maand je weer behoorlijk aan het denken zet(vorige maand tepel-verhaal). Lastig hoor, die onzekerheid.
succes!!
xxx

quote: tam80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2006 11:50:01'));

dank je Deez !!!!!
het is niet altijd makkelijk,maar ga niet bij de pakken neer zitten hoor....
maar je hebt zoms van die dagen...

xxxtam80

idd je hebt zo van die dagen. Daarom is het forum zo fijn, dan kun je je verhaal kwijt en krijg je lieve reacties. Ze weten waar je het over hebt.Als je in een dipje zit zet het maar lekker wegKnuffffff

Terug
Bovenaan