8maand regeldagen

wie kan mij helpen..

zins zondag komt ethan erg snel na zijn voeding..
bijv hij heeft vanmiddag om half 2 brood een ei en daarna nog bv gehad en een uur later melde hij zich weer heb het met heel veel moeite kunnen uitrekken tot half 4..

het is niet de zuig behoefte als ik namelijk hem bij me neem en zijn speentje geef word hij alleen maar driftiger..

en als ik hem dan gewoon voed (bv) is het goed.

hebben ze rond 8maand weer regeldagen?

Hier geen bv maar fles. Maar dat laatste weken geeft ik Caspar regelmatig 's avond of 's nachts een volle fles (200 ml) extra omdat ie er om vraagt. Hij wordt hard huilend wakker en niets helpt. M.i. heeft ie dan gewoon echt honger. Hij is niets te dik (integendeel). Dus ik ben al lang blij :)

antonio heeft hetzelfde hoor, als hij bijv heeft gegegetn en ik kom thuis (op mijn werkdagen) dan huilt hij net zolang tot ik de borts geef, vanmiddag pap gegeven en weer wilde hij de borst erna, als het voor jezelf niet al te lastig is zou ik er gewoon even aan toegeven

Ze hebben heeeeel veel regeldagen..echt per kind afhankelijk...
Misschien is door de stress met je borst en doordat ie heeft gelogeerd je voeding ietsje is terug gelopen.
Gewoon voeden...kan geen kwaad...hij komt vanzelf weer in zn óude ritme/

Ik geef naast het brood en warm eten nog zo'n 5-6x bv en merk ook dat ze soms wat vaker wil, dus met het wakker worden en dan weer voor het volgende slaapje, maar goed ze zijn op dit moment veel energie kwijt aan kruipen/optrekken (of pogingen daartoe) dus ik zou het lekker geven.

Kan idd ook zijn wat miekje zegtdat door een aantal dingen je bv iets is terug gelopen en dat hij dat weer wil opkriken, heb je al eens wisselvoeden geprobeerd? Dat doe ik veel; dus borst 1 dan 2 dan 1 dan 2, net zolang tot ze er genoeg van hebben (al vind ons meisje het heerlijk en moet ik vaak zeggen dat het genoeg is geweest,,haha)

Terug
Bovenaan