8mnd welk ritme?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames

Tarik was s'nachts vaak wakker en onrustig maar dat is nu over.
We hebben nu een beetje een ander ritme en dat gaat heel goed,
Hij slaapt nu s'ochtends direct na de fles een uurtje en tegen 11.30 tot 14.30 en dan gaat   hij om 19.00 naar bed tot de volgende dag.

wel word hij soms nog wakker tegen 4.00 maar dan geef ik zijn speentje en slaapt hij weer verder.
Ik ben zo blij dat het nu goed gaat,

hoeveel slapen jullie kindjes nog?

groetjes Mascha

Hoi Mascha!

Fijn dat Tarik in de nacht weer zo goed slaapt, voor jullie ook een stuk relaxter!

Maudy slaapt van 9-10 uur, en dan van half 1 tot 2 uur/ half 3.........en dan gaat ze rond 6 uur weer naar bed.
Krijgt rond 20 uur haar laatste fles en gaat weer naar bed, ligt vaak nog een uur te brabbelen en te spelen in bed en slaapt dan tot 7.30 de volgende ochtend. De laatste tijd is ze wel eens wat eerder wakker, hangt er van af of zij een poepluier heeft ofzo......of mij hoort rommelen als ik een dagdienst heb.........

Maar ze slaapt zo ongeveer even veel als Tarik!

Mooie kindjes trouwens, heb je foto even bewonderd op het foto topic!

Gr. Rimke

Hoi,

Tess is bijna 8 maanden, en heeft het volgende schema met slapen.

ongeveer 7.30 wakker
ongeveer 9.30-10.30 slapen
ongeveer 13.00-15.30 slapen
ongeveer 17.45-18.30 slapen
rond 20.00 naar bed en slapen tot de volgende ochtend!

Dus we hebben echt een slaapkoppie!!!!!!

Groetjes Lia

Hoi,

Loek heeft nu al een tijdje het volgende schema.

6.30 fles
8.00-9.00 uur slapen
10.00 uur flesje diksap
12.00 uur boterham, fruithapje en yoghurtdrank
12.30-15.00 uur slapen
15.00 uur  flesje diksap
16.30-18.00 uur warm eten + kwark
19.00 slapen

Als hij om half 5/5 uur zijn warme maaltijd krijgt, krijgt hij nog een fles van 210 cc om 18.30-18.45. Krijgt hij later zijn warme eten dan is dat het laatste wat hij die dag krijgt.

Ik haal Janneke rond 7.45 uur uit bed voor de fles. Dan rond 8.45 weer naar bed, maar soms slaapt ze dan helemaal niet.
Dan gaat ze om 12.15 uur weer naar bed. Gisteren begon ze om 12.45 alweer te mekkeren (zucht). 's Middags is het dus heel verschillend met slapen. De ene keer een uurtje, anderhalf uur of een half uur.
Als ze zo weinig slaapt gaat ze om 16.30 nog een half uurtje. En dan 's avonds om 19.00/19.30 weer.

Overdag slaapt ze dus helaas erg weinig..

x Marina

Terug
Bovenaan