8weken zwanger nu 2dgn bruinverlies maak me zorgen!!!

Hallo allemaal.

ik ben nieuw hier maar ik maak me erg zorgen eindelijk na een hele lange periode zijn we zwanger heel blij,gister 8weken over 3weken echo nou heb ik sinds gister bruinvloeing
vannochtend niks en nu weer best wel wat.ik maak me zo zorgen wat is dit en herkent iemand dit???maandag mag ik voor echo maar dan zit ik dus het hele weekend in de stress en dat is ook niet goed.hopelijk kan iemand mij antwoord geven.

Liefs onzeker meisje

hoi hoi

als ik jou was zou ik gewoon de vk bellen daar zijn ze voor en misschien kan je nog wel even langskomen dat ze even kijken
anders zit je misschien wel een heel weekend in de stress zonder dat het nodig is
er zijn genoeg vrouwen die er last van hebben tijdens hun zwangerschap zelf het ik er nooit last van gehad maar bij deze zwangerschap heb ik er last van buikpijnen alsof ik heel heftig ong moet worden is niks ernstigs maar heb toen wel gebeld omdat ik me zorgen maakte
dus gewoon bellen beter een keer te veel dan te weinig daar zijn ze voor

veel succes
groetjes manny(35wkn van de 2de)

Een beetje bruinverlies hoeft niet direct op iets ernstigs te duiden hoor. Bij mijn eerste zwangerschap verloor ik weken en weken gekleurde afscheiding en bloed en ik heb een prachtige dochter gekregen. Bel je verloskundige als je je zorgen maakt, daar is ze ten slotte voor!

Groetjes, Marisa

hoi,

bij mij eerste zwangerschap had ik ook bruine afscheiding ergens in de eerste 12 weken.
bleek oud bloed van de innestelingsbloeding te zijn dat er pas later uit kwam.
niks aan de hand dus en ik heb  een gezonde zoon gekregen.
maar  ga even langs je verloskundige. om alle stress uit de wereld te helpen kan ze misschien een echo maken, dan heb je zekerheid.  hebben ze bij mij toen ook gedaan en toen was ik weer helemaal gerustgesteld.

veel succes!

Terug
Bovenaan