8wk overtijd

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben al 8 wk overtijd en heb last van mijn buik..voel veel steken ik had in week 1 getest...negatief maar ben nog steeds niet ongi geworden ? ik wil graag weten tot 8 wk wat voor zwangerschaps verschijnselen zijn er dan ongeveer ? ik moet veel plassen en soms zie ik een stukje dooierzakje (wit)? wie kan mij helpen ? ik moet over 1 wk naar de gyno...

doei,
fanna

misschien moet je deze vraag bij het zwanger zijn forum stellen, daar heb je meer kans dat vrouwen je kwaaltjes herkennen of je kunnen vertellen wat ze hebben gevoeld toen ze zwanger bleken te zijn. De meeste meiden hier proberen zwanger te raken en weten dus nog niet hoe het voelt om zwanger te zijn.

succes!!

ik begrijp dat je getest hebt toen je 1 week overtijd was?en niet nog een keer getest?hoop voor je dat je zwanger bent en dat je gyn je meer kan vertellen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij allebei mijn zwangerschappen niks bijzonders heb gemerkt aan me lijf.
Had alleen een metaalachtige smaak in me mond en ongi krampen.
Ze zeggen ook weleens dat je handpalmen roder kunnen zijn.
Anders zou ik zeggen doe nog een test!!!!

Als je alleen in week 1 gestest hebt en daarna niet meer verdien je een prijs voor het beteugelen van je nieuwsgierigheid! Ik zou gewoon nog een keer testen!

Terug
Bovenaan