9,5 Week zwanger, Onwijze Steken!?!

Hey meiden, Hier nog even een forum van mij..
Ik lag gister Lekker op de bank, tv te kijken, en ik wil opstaan, en ik krijg ineens onwijze steken, op navelhoogte van mn buik, doortrekend naar mn lies? Is dit goed, of moet ik even de gyneacoloog opbellen? vandaag voel ik geen pijn meer, maar ik ben 9,5 week zwanger, kan dit al bandenpijn zijn? opelijnlijk meer ervaringen..
xxmamakimmie
 
he meis kan je banden zijn, je baarmoeder gaat groeien en dus krijgen je banden druk en dat vinden ze niet leuk, ik weet niet of het de eerste kindje is of meerdere maar bij een 2de of meerdere zijn je buikspeiren slapper en dus je banden meer druk hebben en heel veel pijn kan krijgen zelfs zo erg dat het lijkt op kramp.

dus kan heel goed je banden zijn als het erger wordt en je vertrouwt het niet kan je als nog de gyn bellen, oja kan ook nog een spiertje zijn die klem zak kan ook wel eens voor komen

sterkte meis

liefs
 
Zat idd ook aan je banden te denken. Die eerste weken voel je allerlei krampen en steken, vreselijk.. Maar als je je onzeker voelt: gewoon even navragen bij je vk of gyn.....
 
Bij mij eerste zwangerschap heb ik bijna de hele zwangerschap dit soort steken gehad. Zo vervelend.
Maar bij twijfel altijd de verloskundige/gynacoloog bellen hoor daar zijn ze voor!!!

Liefs
 
Terug
Bovenaan