9 dagen na mk eisprong?en nog een vraag...

hallo allemaal
ik heb vorige week woensdagnacht een opgewekte miskraam gehad en uit nieuwschierigheid naar mijn eisprong,die ik pas volgende week verwachtte,ben ik gaan temperaturen en ik had nog ovulatietesten.nu was vanmorgen mijn temperatuur 3 graden hoger als de dagen ervoor en toen ik een ovulatietest deed was deze tot mijn verbazing positief!heeft iemand dit zo snel meegemaakt?of kan de test misschien ook door de zwangerschapshormonen nog positief aangeven?ben benieuwd.als ik over 14 dagen ongi word weten we het zeker.in ieder geval veilig vrijen,want ik wil 1 menstruatie afwachten.ik vloei nl nog steeds en durf nu nog even niet zwanger te worden.
eigenlijk moet ik alles gewoon rustig afwachten,want ik ben kennelijk vruchtbaar zat dus al dat spastische gedoe rond mn vruchtbaarheid is nergens voor nodig,maar ik heb het gevoel dat ik iets moet doen.ik moet t onder controle hebben.'hebben jullie dat ook?
groetjes kari

Hoi Kari,

Ik had veertien dagen na de curettage weer een eisprong dus het zou best kunnen, ik moest voor nacontrole naar de gynaecoloog en had best  last van afscheiding waarop de gynaecoloog concludeerde dat ik weer een eisprong had ik dacht nog ja ja dat kan niet en liet het maar voor wat het was maar ze had toch gelijk want veertien dagen daarna werd ik ongesteld! Het blijkt toch maar weer dat je lichaam toch redelijk vlot hersteld na een miskraam al moet ik wel zeggen dat mijn cyclus de 1e 3 maanden wel onregelmatig was dus ik heb ook ovulatietesten gebruikt om te kunnen bepalen waneer de eisprong was. Ik heb de 1e menstruatie afgewacht omdat ik mijn lijf rust wilde geven bovendien wilde ik rust in mijn hoofd want ik was heel erg verdrietig. Vanaf mijn 1e menstruatie ben ik weer gaan proberen zwanger te raken er vanuit gaande dat het niet in één keer weer zou lukken, na 3 maanden was ik weer zwanger en zit  nu in de 12e week. Ik hoop dat je binnenkort weer ongesteld wordt stom eigenlijk maar bij mij was de 1e menstruatie na mijn miskraam echt weer een mijlpaal hoor ik was blij dat alles weer werkte daar onderin want daar maakte ik me best druk om.

Suc6 en sterkte

Liefs,

Puk

Terug
Bovenaan