9 dagen overtijd al ........

A

Anoniem

Guest
Ja 9 dagen al en nog niks geen gevoel van een zwangerschap of ongesteldheid die eraan zit te komen. Normaal altijd puistjes rond die tijd, maar deze keer niet gehad ......
Afgelopen zaterdag een test gedaan, maar die was negatief, durf dus nog niet zo goed weer te testen, bang dat die negatief is ....... heb hem al wel in huis, dus kan maar zo zijn dat ik morgenochtend of vrijdag test. Pffff spannend dit hoor.

Groetjes Ellen

Hi Ellen!
Spannend hoor! Ik hoop voor je dat het raak is. Maar helaas weet ik ook dat het soms een hele tijd duurt voordat je een regelmatige cyclus hebt.
In welke ronde zit je trouwens?
Ik ben benieuwd hoe lang je kan wachten met testen. Als je een test in huis hebt, is het denk ik echt lastig om te wachten.

Groetjes,
Sandra

Hoi hoi Ellen,

Lang wachten he. Ben je wel of niet zwanger.....
Ik heb net als jou ook zaterdag getest en die was ook negatief en heb toevallig gister ook nog een test gekocht. Nog steeds niet ongi. Maar ik wil die pas  die test dit  weekend gaan doen.Ik hoop dat ik nog zoveel geduld heb.
Wanneer ga jij het doen??? Heb jij ook zón gerommel in je buik?

Spannend! Ben blij dat ik straks moet gaan werken, even wat anders!

Tot gauw,
Famke

hoi hoi,

Ja dat wachten is echt niet leuk.. Ik weet er alles van.
Ik weet niet of mijn nod deze keer 21 of 28 maart is, hangt af van de cyclus die ik deze keer heb. Af en toe word ik er helemaal gek van dat ik nog zo lang moet wachten
. Het liefst zou ik nu een test doen maar dat heeft dus echt geen zin...dus maar "rustig" wachten dan maar.
Heel veel succes en hopelijk weet je snel meer. Ik duim voor je
Groetjes kreeftje

Hoi Sandra,

Ik ben in dec. gestopt met de pil, heb toen de menstruatie gehad van de pil, daarna ben ik pas 7 febr. ongie geworden, dus heel de maand januari overgeslagen. Zou dus normaal gesproken rond 7 maart ongi moeten worden, want heb dus wel die eisprong gehad. Maar of de eisprong van "3 weken geleden" dan nog niet is geweest ik weet het niet ...... Dit zou dus mijn 2e ongesteldheid worden, ben ik dus in de 2e ronde toch ???

Groetjes Ellen

Nee, Famke ik voel helemaal niks, maar nu moet ik zeggen ik ben ook zo nuchter als maar kan hoor, hahahaha.
Denk dat ik de test vrijdagmorgen doe (of toch stiekem morgenochtend)

Groetjes Ellen

Ben super benieuwd naar de uitslag van je test! Laat je het even weten, als je het gedaan hebt(morgenochtend of vrijdag)??? Ik duim voor je!!!!

Groetjes,
Famke

We wachten hier met spanning hoor Ellen...
Duim duim duim!!!
Groetjes J

Terug
Bovenaan