9 dagen overtijd en negatieve testen

Hi allemaal!

Ik heb een dingetje. Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden, nu ben ik na het verwijderen van mijn spiraal 1 keer ongesteld geworden en heb ik op 9 augustus mijn ovulatie gehad (positieve ovulatietest). Na 10 dagen merkte ik dat ik een bloeding had, ik dacht een innestelingsbloeding maar het was vrij donker rood. Toch hield het maar voor 2,5 dag aan en toen had ik opeens donderdag 24 augustus een positieve zwangerschapstest! Ik was natuurlijk helemaal gelukkig en heb de verloskundige gebeld om de eerste echo in te plannen.

Ik heb de week daarop ook nog veel zwangerschapssymptomen gehad. Maar ik dacht dat het wel een goed idee was om na een weekje nog een keer te testen. Dus ik deed op 29 augustus weer een test en die was negatief, de 3 testen daarna ook allemaal negatief. Zoals je kan begrijpen was ik hierdoor enorm verdrietig. Nu dacht ik gisteren, ik zal voor de grap weer eens een ovulatietest doen. En toen kreeg ik opeens de smiley te zien dat ik ovuleerde!

Ik snap daarom nu helemaal niks meer van mijn lichaam. Heb ik een miskraam gehad? Ben ik wel zwanger? Ik heb een ijzersmaak in mijn mond, gevoelige borsten, soms steken in mn baarmoeder en heb ook last gehad van hartkloppingen.

Heeft iemand een soortgelijke situatie gehad? En hoe is dit afgelopen?
 
Geen soortgelijke ervaringen helaas. Staat je afspraak voor de echo nog vast? Wanneer mag je gaan?
Misschien kan je in tussentijd meer duidelijkheid krijgen met een bloedtest bij de huisarts, als je dit nog niet hebt laten doen.
 
Geen soortgelijke ervaringen helaas. Staat je afspraak voor de echo nog vast? Wanneer mag je gaan?
Misschien kan je in tussentijd meer duidelijkheid krijgen met een bloedtest bij de huisarts, als je dit nog niet hebt laten doen.
Mijn afspraak staat inderdaad al wel vast. Die heb ik op 26 september en ik laat woensdag een bloedtest doen bij de huisarts. Hopelijk biedt dat eindelijk wat rust :)
 
Terug
Bovenaan