9 dagen overtijd krampen maar negatieve test

<p>Heey mama’s   Ik heb nu 9 dagen overtijd al een week last van krampen alsof ik ongesteld moet worden en een soort drukkend gevoel op mijn onderbuik. Ik heb nu 3 keer getest en alle 3 negatief!! Ik heb geen zwangerschap verschijnselen. (Bij mijn eerste ook niks gevoeld) wel heb ik 2,5 dag geleden 1 dag licht bloedverlies gehad. Zijn er meer mama’s die dit hebben gehad en waren jullie zwanger of werden jullie toch ongesteld?  </p>

Zou het nog even afwachten. Kan innesteling bloeding zijn geweest, maar je kan ook iets later dan normaal gaan menstrueren. En anders bij een nog langere tijd geen menstruatie nog een zwangerschapstestje doen, is deze ook nog negatief zou ik even je huisarts bellen of verloskundige/gynaecoloog

Hoi! Ik heb het zelfde hier alleen dan 4 dagen overtijd. Testen zeggen negatief en toch zet me menstruatie niet door. Heb verder geen zw klachten en heb altijd een cyclus van 26 dagen. Weet altijd precies wanneer ik het moet worden, behalve dus deze maand... ik ga morgen nog een testje wagen. ik denk dat ik wel gewoon ongesteld ga worden en dan hopelijk gauw.. dan heb ik gewoon duidelijkheid en kunnen we op naar de volgende ronde.

Ik heb exact het zelfde.. cyclus wil nog wel eens wat varieeren tussen de 30-36d maar ik ben nu 10d over tijd en vanmorgen nog negatieve test. Echter al een week een opgeblazen gevoel, rommelende darmen, lichte hoofdpijn (heb ik zelden) en echt fel stekende pijn linksonderin icm zeurende buikpijn. Helaas nu paasweekend, wil deze week naar de HA

Nu inmiddels bijna 2 weken overtijd.  Nog altijd geen menstruatie... heb wel nog steeds krampen en een soort branderig gevoel in/boven mijn lies.  En zo nu en dan rugpijn.  Vandaag weer een test gedaan en weer negatief! 

Terug
Bovenaan