9 dagen overtijd, test negatief

<p>hallo allemaal,</p><p>even kort mijn verhaal. Sinds 8 maanden nu van de pil gestapt. We willen heel graag een mooi kindje samen. Eigenlijk altijd ronde de 7e van de maand netjes ongesteld. 1x een tussendoor bloeding gehad. Verder geen bijzonderheden. </p><p>Nu al 9 dagen overtijd. Twee testen gedaan, die waren negatief. Vandaag bloed wezen prikken in het ziekenhuis. Morgen hoor ik de uitslag, maar ik ben echt super zenuwachtig.</p><p>ik heb een aantal vage klachten. Ik ben niet kotsmisselijk, maar voel me sochtends niet helemaal fit, en vooral erg moe. Tijdens het werk ontzettend gapen. Soms na de seks ook misselijk, en steken na die tijd. Zo nu en dan denk ik toch ongesteld te worden, door de steken onderin mijn buik. Maar er komt niks.</p><p>kan het zijn dat mijn hcg hormoon nog zo laag is, dat ik negatief test? En de klachten vaag blijven?</p><p>ik hoop morgen op een positieve test!!</p>
 
Dat zou kunnen, ik zie vaker dat mensen pas laat positief testen. Ook is niet iedere test even gevoelig.. en klachten.. je lijf kan echt gek doen, nul klachten bij zwangerschap en 20 klachten als je niet zwanger blijkt.. daar zou ik niet op afgaan. Ik duim voor een positieve uitslag :)
 
Ik heb zelf ook een negatieve test gehad, terwijl ik een aantal dagen na de soort van 'menstruatie' (wat waarschijnlijk oa de innestelingsbloeding was) had getest. Ik had verschillende symptomen, en voelde me gewoon anders. Mijn tweede test 2 weken na de 'menstruatie'/innestelingsbloeding was lichtjes positief, ook niet super duidelijk terwijl ik 6 weken zwanger was. Dus het kan heel goed dat je HCG in je urine te laag is. Verstandig dat je je bloed laat nakijken. 
Ik hoop met je mee! 
 
ik ben nu 14 dagen over tijd. De afgelopen 6 maanden (na miskraam) ben ik altijd rond de 6e ongesteld geworden. En voorheen was ik bij onregelmatige cyclus, eerder korter op elkaar ongesteld, dan overtijd. Dus 2 weken overtijd is voor mij echt uniek. Bij vorige zwangerschappen (eindigde in miskramen) testte ik redelijk snel positiefBij  vlagen ervaar ik symptomen van zwangerschap, maar wil daar niet te veel aan op hangen. Sinds gisteren wel wat meer trekkend gevoeld in mijn onderbuik. Heb sinds zaterdag geen testen meer gedaan, die waren negatief. Ik mag morgen wel een bloedtest laten doen in het ziekenhuis. Ik ga niet meer uit van een zwangerschap. Maar wat is er dan wel aan de hand?!
 
Terug
Bovenaan