9 dagen overtijd, testen negatief

<p>Dag dames, </p><p>Ik ga toch voor het eerst zelf eens een topic openen ipv uren die van andere lezen!</p><p>Het zit namelijk zo: Na ruim 2 weken gedacht te hebben elk moment ongesteld te gaan worden, omdat ik steeds die krampen in mijn onderbuik had, zit ik na 9 dagen overtijd te zijn nogsteeds te wachten op het moment dat het gaat gebeuren! </p><p>Ik heb dus heel lang last van een krampige buik gehad, merk dat ik wat emotioneler kan reageren soms, heb veel meer haaruitval dan normaal, zie af en toe een beetje scheel/duizelig, pijn in mijn onderrug/stuit (was net eindelijk bijna van mn bekkenpijn af), heb een veel drogere huid en gisteren jeukte het op veel plekken, heb een wat dikkere wit/gele afscheiding en sinds 4 dagen vaak misselijk...</p><p>We gebruiken geen anticonceptie en zijn meer van het optijd de kerk verlaten methode, wat dus 2 keer net wel/net niet optijd is gebeurd deze maand.. ( 9 jaar lang goed gegaan hoor?) </p><p>Nu zou je zeggen, dit is geen rocket sience, je bent zwanger! ECHTER heb ik al zo'n 5 testen versleten, welke allemaal negatief waren..??</p><p>Zijn er dames die dit ook hebben mee gemaakt? En waren jullie dan uiteindelijk toch zwanger of gewoon ongesteld geworden alsnog?</p><p>We hebben een prachtig dochtertje van net 2 jaar en we willen graag een 2de kindje, planning was over een half jaar maar nu is ook helemaal prima! Alleen die onwetendheid is gewoon heel vervelend! Ik voel me zwanger maar die testen zeggen mij van niet! </p><p>Kan het zijn dat het toch zo is? Of is dit echt heeeel onwaarschijnlijk?</p><p> </p><p>Liefs,</p><p>Linda</p>

Hoi! 
Nee niet bepaald, ik ben 3 keer overtijd geweest, alle drie in stress situaties.. wel een knallende ruzie gehad met mijn vriend rond mijn eerste dag van ongesteldheid, maar is dat stressvol genoeg om geen eiersprong te krijgen een aantal weken later?
Na 2 weken overtijd? Of over twee weken vanaf nu? Duurt zo lang nog haha?

Ik heb een onregelmatige cyclus waarbij ik vaak na 5 weken nog niet ongesteld ben maar elke keer kreeg ik te horen dat ik nog een weekje moest wachten. 1x had ik een cyclus van 40 maar nooit van 6 weken 42 dagen dus. De laatste 2 maanden 31 dus het wordt weer regelmatig al was het tot dit jaar altijd 28/29

Terug
Bovenaan