9 dagen overtijd

<p>Ik heb een vraagje. Misschien heeft 1 van jullie ervaring. </p><p>Ik ben nu 9 dagen overtijd. </p><p>De afgelopen maanden kwam mijn menstruatie rond de 20e en het is nu al de 29e. </p><p>Ik heb sinds gisteren menstruatiepijn, alleen er komt geen bloed, niks. </p><p>Ik ben het ene moment zo gelukkig en het andere moment barst ik in tranen uit.</p><p>Ik voel mijzelf raar en heb ook donkere tepels. </p><p>Ik heb ALLE klachten van een beginnende menstruatie, alleen komt mijn menstruatie niet. </p><p>Vorige week twee testen gedaan en deze waren negatief. </p><p>Heeft iemand hier ervaringen mee?</p>

Tja zwanger worden is een raar en emotioneel proces, ook lijken helaas alle beginnende zwangerschapskwaaltjes erg op een naderende menstruatie, los van de misselijkheid en eventueel spugen. Je hebt vorige week 2 testen gedaan zeg je, wellicht te vroeg of maakt je lichaam langzaam hcg aan, met 9 dagen overtijd zou deze nu wel een streep geven mocht je zwanger zijn. Ik zal het er op wagen. Verder geen last van bloedverlies gehad op een ander moment in je cyclus? Succes ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt, anders wellicht een bloedtest bij de huisarts aanvragen.

Dank je wel! Ik heb daarnet even weer testjes gehaald. Ik heb wel een rare bloedverlies gehad de 3e van de maand, die duurde ongeveer 3 dagen. Alleen bruin bloed destijds. 
Het is inderdaad allemaal erg vaag. Ik ga er zo eentje doen en over twee dagen weer, als deze negatief is. 

Hi, 
Ik snap er niks van, want mijn ongesteldheid is er nog steeds niet. 
Ik ben altijd best wel regelmatig. Sowieso altijd rond de 20e, maar er kan wel 3 dagen verschil in zitten. Nooit bijna 10. 
Daarbij als ik menstruatiepijn krijg, is het meestal vrijwel gelijk zodra ik naar de wc ga taak en nu niks, zelfs niets als ik kijk met een tampon of iets. 
Vind het zo raar. 

Hoelang ben je al gestopt met de pil? 
Lees wel vaker hier dat de menstruatie ineens 10 dagen of 20 dagen later is. Misschien door stress ofzo dat je cyclus beïnvloed wordt?  Als je negatief test zou ik zelf denken dat het geen zwangerschap is. Maar ik heb er ook niet veel verstand van haha. Heb alleen heel veel gelezen op dit forum en lees veel over ineens uit het niets een langere cyclus. De reden is altijd onbekend. 

Hi! 
Ik ben vaker gestopt met de pil en dan was ik eigenlijk wel gelijk ongesteld en regelmatig. 
Daarbij heb ik heel m'n leven alwel wat stress, maar zoals ik al zeg is het nooit meer dan 4 dagen uitgebleven. 
Het kan er inderdaad allemaal mee te maken hebben!! Alleen ik snap er niks van. 
Vroeg mij daarom af of jullie er wat ervaring mee hebben. 

Het kan ook zijn dat de hitte invloed heeft gehad op je cyclus deze keer, of inderdaad onbewust stress doordat ie nog niet doorgebroken is. Toen ik zwanger bleek te zijn (beide keren) had ik al een week het gevoel alsof ik moest menstrueren. Ik had alle symptomen van een menstruatie, maar geen bloedverlies. Na die week dan dus een test gedaan en bleek zwanger. Allebei de keren dat ik zwanger was haha, dus bij de tweede keer herkende ik het van de eerste. Nu maak ik vrij snel in de zwangerschappen heel veel hormonen aan, dus ik testte wel elke keer vroeg positief. Wie weet dat je menstruatie inderdaad later is, of dat j pas wat later hormoonstijging hebt. Hoe dan ook, over twee dagen weer een keer testen met ochtendurine als het nog niet doorgebroken is? eventueel met een early test?

Terug
Bovenaan