9 dagen overtijd..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.
Ik ben al 9dagen overtijd. toen ik 4 dagen overtijd was heb ik een zwangerschapstest gedaan, maar was dus negatief. Vorige week voelde ik me de hele week niet zo goed. bijna alleen maar misselijk. maar nu heb ik er eigenlijk niet meer last van, voor de rest had ik ook wel stemmingswisselingen, en een zeurende pijn  in mn onderbuik.  dus ik vind t wel raar allemaal. ik nam dus aan dat ik niet zwanger ben. maar ben nog steeds niet ong. geworden. als ik over een paar dagen niet ong word, dan ga ik maar weer een test doen, k weet t anders ook niet..

verschrikkelijk die onzekerheid he?
ik zit er zelf ook mee. ben dan nog maar net overtijd maar wel al test gedaan die was negatief. ik ben ook veel te ongeduldig voor dit soort dingen.nou wil ik dan maar afwachten tot zat en als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik maar weer testen.

xx moon

hoi zena
ik hoop het voor je meid zou natuurlijk fantastische zijn
het kan ook zijn dat de test het nog niet doet omdat er nog niet
het voldoende hg in je urine zit en dat bewijst dat je zwanger bent
als ik jou was zou ik lekker de dr bellen of je bent te zenuwachtig
dat sluit ook wel eens uit dat je niet ongi word maar daar gaan we niet van uit ik denk dat je gewoon
lekker zwanger bent nou succes en als je ongi word gelijk kop omhoog
en volgende keer is het raak xx voetbalgek

hoi voetbalgek. ja ik hoop t allemaal.. ik ben toestraks naar de wc gegaan en toen zag ik dat ik heel licht roze afscheiding had.. dus volgens mij word ik toch ongesteld.., het is nog niet helemaal doorgekomen.. is maar weer afwachten he.. ach ja, misschien de volgende keer dat t wel lukt...... xxx

Hallo,

Ik had gisterochtend ook een beetje licht roze afscheiding daarna niets en gisteravond laat waren de rode duivels in overvloet aanwezig.
Jammer voor je, maar kop op de volgende keer misschien wel raak.
Groetjes Charlie

Terug
Bovenaan