9 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
op 4 mei had ik ongesteld moeten worden. Ik ben half januari gestopt
met de pil, begin februari ongesteld geworden. 28 dagen   later weer, en
28 dagen weer.
Nu
had ik gistermorgen een aanval van misselijkheid, maar dat was snel
weg. En een beetje bloedverlies. Dus ik dacht dat ik toch nog ongesteld
was geworden. Nu was het gisterenmiddag echt een klein beetje (lichtste
tampon, een kwart) en vannacht heel weinig. En vandaag nog helemaal
niets, heb wel een inlegkruisje voor de zekerheid gebruikt. begin
augustus vorig jaar was ik al gestopt maar heb in oktober 8 dagen de
pil gebruikt om de menstruatie uit te stellen. 6 december ben ik weer
begonnen met de pil ivm een reis door zuid oost azie.

Nu heb
ik inmiddels al een paar getest, donderdag voor het laatst (etos
eigenmerk), maar alleen maar negatieve testen. Nu weet ik niet wat er
aan de hand is. HOudt mijn lichaam mij voor de gek, of duurt het gewoon
wat langer bij mij voordat ik voldoende hormonen bij mij heb om
positief te kunnen testen. Of krijg ik een onregelmatige cyclus? Voor
mijn pilgebruik (gedurende 8 jaar, was er vroeg bij) kon je de klok
erop gelijk zetten, 28 dagen en 3 of 4 uur. Wel bijna 12 jaar de pil
geslikt. Snap er niets meer van.

meer dames met dit soort ervaringen, ik denk laat maar gewoon gaan en dan zie het volgende week of de week erna wel.

Hallo.
Ik hoop voor jou dat je snel positief kunt testen.
Maar uit ervaring weet ik ook dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden.
Ik zal voor de duimen. Succes!!
Liefs Mikkie

Hoi Hoi,

Wel vervelend dat je in de onzekerheid zit hopen dat
je er gauw weer uit ben. Ik wens je veel succes en zal
ontzettend hard voor je duimen dat je zwanger bent.

Veel liefs Ronda

het menselijk lichaam is heel erg vreemd. Ik wacht dus op mijn 4de menstruatie na het stoppen met de pil. De eerste kwam na 2 weken, daarna 2x 28 dagen.
En vrijdag zat ik op 36 dagen. Ik had wat afscheiding, 's middags een beetje bloedverlies (maar heel weinig), 'snachts niets, overdag heel klein beetje, en vannacht wat afscheiding en vandaag tot nu toe helemaal niets. Dus of het nu wel of geen menstruatie is, ik weet het niet. Het is in ieder geval heel anders dan anders.
Ik ga ervan uit dat het wel wat is, en dat ik de volgende ronde inga (dit was de eerste ronde). Maar ik sluit niets uit, misschien eind van de week nog een keer testen.

quote: noorwegen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2006 18:02:19'));

het menselijk lichaam is heel erg vreemd. Ik wacht dus op mijn 4de menstruatie na het stoppen met de pil. De eerste kwam na 2 weken, daarna 2x 28 dagen.
En vrijdag zat ik op 36 dagen. Ik had wat afscheiding, 's middags een beetje bloedverlies (maar heel weinig), 'snachts niets, overdag heel klein beetje, en vannacht wat afscheiding en vandaag tot nu toe helemaal niets. Dus of het nu wel of geen menstruatie is, ik weet het niet. Het is in ieder geval heel anders dan anders.
Ik ga ervan uit dat het wel wat is, en dat ik de volgende ronde inga (dit was de eerste ronde). Maar ik sluit niets uit, misschien eind van de week nog een keer testen.

Ben er inmiddels achter dat ik alleen wat bloedverlies/afscheiding heb als ik een tampon gebruik. Met een inlegkruisje heb ik helemaals niets. Zondag bij/na het sporten ook niets. Had wel voor mijn nod (4 mei) de klachten die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden. Dus heeft iemand dit meegemaakt want ik snap het echt niet meer, en weet ook niet precies welke dag ik nu moet aanhouden voor mijn nieuwe cyclus of moet ik eind van de week weer testen? (op 8 dgn overtijd negatief getest). Die onzekerheid vind ik het ergst, minder dan een duidelijk ja of nee.

Terug
Bovenaan