9 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn cyclus is gemiddeld 33 dagen. Ben nu 9 dagen over tijd. Heb vandaag getest en is negatief. Ik ben wel veel moe en ben anders dan normaal. Ik heb niet het gevoel dat ik ongi moet worden ofzo. Wat moet ik nu? Zou ik toch zwanger zijn?

Groetjes Chris

Hoi Chris,

Spannend zeg. Ik denk dat je nog even een paar dagen moet wachten en dan na 2 weken overtijd nog een keer een test doen. Toen ik zwanger was van de eerste had ik ook steeds negatieve testen tot twee weken overtijd. Toen verscheen in één keer een plus. Ik was dus wel zwanger alleen had ik nog niet voldoende hcg in mijn urine. Blijf positief. Zolang je niet ongi wordt kan het nog steeds. Wanneer je na drie weken overtijd nog steeds niet positief test zou ik een afspraak maken bij de huisarts. Heel veel sterkte de aankomende dagen. Ik zal voor je duimen.

Groeten van mij

quote: toppertje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2006 20:57:53'));

Hoi Chris,

Spannend zeg. Ik denk dat je nog even een paar dagen moet wachten en dan na 2 weken overtijd nog een keer een test doen. Toen ik zwanger was van de eerste had ik ook steeds negatieve testen tot twee weken overtijd. Toen verscheen in één keer een plus. Ik was dus wel zwanger alleen had ik nog niet voldoende hcg in mijn urine. Blijf positief. Zolang je niet ongi wordt kan het nog steeds. Wanneer je na drie weken overtijd nog steeds niet positief test zou ik een afspraak maken bij de huisarts. Heel veel sterkte de aankomende dagen. Ik zal voor je duimen.

Groeten van mij

Ik heb de laatste dagen ook meer afscheiding,slijm!..Is dat normaal?
wel vreselijk die onzekerheid...
We houden maar goede moed.
het weekend had ik ineens een huilbui toen we in bed lagen, en waarom? geen idee.

Groetjes

Terug
Bovenaan