9 dagen overtijd!!!

A

Anoniem

Guest
Ok nog een keer, eerste bericht was niet geplaatst.

Even voorstellen, ik ben tammie en ben 26 jaar oud en in december 2005 getrouwd.
In juni 2006 hebben we een prachtige zoon gekregen, en we gaan voor een 2e momenteel.

Ben nu 9 dagen overtijd en heb eigenlijk altijd wel een normale cyclus.
Ondertussen al 3 x getest en alledrie negatief, snap er niks meer van.

De dokter wil me niet doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een bloedtest of urinetest. Moet het maar gewoon afwachten zegt ie.

Hebben jullie hier ervaring mee? Hoor namelijk wel eens dat mensen na negatieve testen toch zwanger zijn. Dit inclusief mijn eigen moeder, die had al 3 testen gedaan en bleek 2 maand zwanger te zijn.

Ben er helemaal klaar mee, wil zo graag en elke keer als ik naar de wc ga denk ik "ja daar zul je ze hebben" maar nee toch niet (gelukkig).

Bah, heb wel de verschijnselen, maar kan af en toe wel janken van onwetendheid.

Ben je toevallig de afgelopen tijd nog bij je gyn geweest?
Zo ja dan zou je gewoon het ziekenhuis kunnen bellen en zeggen ik wil ff bloed prikken.
Zo heb ik dat ook ooit gedaan en was lekker wel zwanger :)
Gewoon ff brutaal zijn dus.

Hallo Tammie, wat vervelend is dit zeg! Maar ik heb we eens gelezen dat het wel kan hoor dat je zwanger bent en toch negatief test. Het is niet anders dan nog even af te wachten en eind deze week nog een test te doen. Ik leef met je mee hoor, dit is zo'n rotsituatie he?

Heel veel succes gewenst en ik hoop dat je zwanger bent hoor!

Liefs Yvonne

Bedankt voor jullie snelle reageren.

Ik heb met de eerste zwangerschap bij de verloskundige  gelopen en niet bij de gyn.
Kun je daar ook om een bloedtest vragen (bij de VK)?
De laatste keer dat ik daar geweest ben is 2 dagen voor de bevalling geweest, daarna nooit meer.

Andere dokter is ook geen optie, dit is de enige in dit dorp.

He Tammie,

Ik heb hetzelfde probleem. Ben ook negen dagen overtijd bij een cyclus van 28 dagen, maar ben nogal onregelmatig ongesteld, heb twee keer cyclus gehad van 42 dagen en laatste was 28 dagen. Ik heb vorige week een test gedaan, maar negatief. Ik ga dus toch maar uit van 42 dagen, dan zou mijn NOD 4/5 augustus zijn!
Zou ook ons tweede kindje worden trouwens... Spannend he! Succes!

Groetjes

quote: tammie2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 21:33:20'));

Bedankt voor jullie snelle reageren.

Ik heb met de eerste zwangerschap bij de verloskundige  gelopen en niet bij de gyn.
Kun je daar ook om een bloedtest vragen (bij de VK)?
De laatste keer dat ik daar geweest ben is 2 dagen voor de bevalling geweest, daarna nooit meer.

Andere dokter is ook geen optie, dit is de enige in dit dorp.

Ik geloof niet dat dat via je VK kan. Ik liep zelf al bij de gyn dus ff bellen was zo klaar. (mijn h.a. was ook niet zo makkelijk met doorsturen dus hem maar gewoon omzeilt hihi)
Je kunt allicht proberen het ZH te bellen en het voor te leggen!

Dit zou mijn 4e cyclus en ongi zijn na de borstvoeding.
Omdat ik zolang bv heb gegeven bleef de ongi ook lang uit.

Ondertussen nog steeds geen duivels te bekennen.
Voor de zwangerschap van onze zoon ben ik in juli gestopt met de pil (na 8 jaar) en was toen met 2 maand zwanger. Ik ben eigenlijk altijd wel stipt op tijd met de cyclus dus vindt het momenteel zo vreemd dat ik nog steeds geen duivels heb.

Ik blijf ook niet steeds testen kopen, elke keer weer 10 euro en een teleurstelling erbij.
Vreemde is wel dat ik 's ochtends misselijk ben en snel wat moet eten. Had ik bij de eerste zwangerschap ook.

Terug
Bovenaan