9 dagen overtijd

Hallo allemaal,

Ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik ben nu 9 dagen overtijd en heb op dag 5 negatiev getest. nu 9 dagen later nog steeds geen ong. gisteren wel regelmatig krampen gehad in mijn onderbuik (het zelfde soort wanneer je ong bent). vindt het wel een beetje raar dat ik het ong gevoel heb maar dan zonder ong. voor derest geen klachten of symtomen van zwangerschap. heeft iemand zoiets meegemaakt en bleek dan uiteindelijk wel zwanger te zijn? Wanneer zou ik weer  een test kunnen doen?

Groetjes, D

PS: heb ook last van zeurende pijn in mijn onder rug.

Hoi,

Vervelend he die onzekerheid.
Ben je normaal wel regelmatig ongesteld? Als dat wel het geval is zou ik eens naar de huisarts gaan.
Het kan ook zijn dat je misschien net gestopt bent met de pil, en dat je aan het ontpillen bent.

Succes!

gr. Jacqy

Ik weet niet hoe regelmatig je 'normaal' ongesteld wordt? Anders zou ik vandaag nog een test doen... Ken genoeg meiden die pas na 10 dagen (soms zelfs later) genoeg HCG in hun urine hadden waardoor ze positief testten....
Mocht je geen positieve test hebben en nog niet ongesteld zijn, dan zou ik even langs de Huisarts gaan.
Succes!

Groetjes Joen

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben altijd optijd ong. gebeurd echt nooit dat ik te laat ben. en nu sinds vrijdag heb ik een ander soort gevoel in mijn onderbuik. het voelt waar zwaarder aan dan normaal. voor derest heb ik echt geen aandere klachten. ik wacht tot vrijdag en ga dan weer testen. is het nog steeds geatief dan ga ik maar een bezoekje aan de huisarts brengen.

Groetjes, Debby

PS: heeft iemand dit ook eerder meegemaakt?

Wat vervelend; zo'n vaag niemandsland van én niet ongi én niet zwanger...
Ik had het wel toen ik moest ontpillen, maar daarna niet meer.
Ben je al lang met d epil gestopt? Of had je die niet?

Sterkte en hopelijk is het natuurlijk raak!

hallo,

ik ben sinds augustus gestopt en sinds die tijd twee keer ongesteld geworden, daarna bleef bij mij de ongie weg...dus in eerste dacht yes ben misschien zwanger, niet dus!! uiteindelijk op advies van dokter twee pilstrips geslikt en sind januari weer aan de echte "klus"....Hopelijk is de boel gereset en heb ik nu wat meer geluk! zit vandaag op 28 dagen en het kan alle kanten op....dus ik moet nog geduld, geduld hebben..

Jij gaf aan dat je regelmatig bent, dus dan is het wel raar! Kan goed hoor dat je zwanger bent, je zal niet de eerste zijn waarbij het testen wat langer duurde..

hopelijk heb je snel een uitslag...

groetjes

Hé Debb,

Dit heb ik bij mijn eerste kindje ook gehad. Was al 1,5 over tijd en steeds alleen maar negatieve testen. Toen ik bij 2 weken over tijd sowieso naar de huisarts moest voor iets anders, heb ik het haar ook voorgelegd en zij zei dat ik dan wel niet zwanger was. Maar omdat ik toch al urine mee had genomen, wilde ze wel een test doen. Toen kwam er toch een plus!! Na dikke week negatief te testen eindelijk een positieve test, eindelijk DUIDELIJKHEID! Ik snap dus goed wat je nu voelt. Tijdens mijn eerste echo bleek ik ook 2 weken minder ver te zijn als op basis van NOD verwacht werd. Bleek dus dat het die maand gewoon een errug late eisprong is geweest. 2 Weken later dan normaal. Dus het kán nog wel.... Ik  voor je!!!

Liefs, Marloes mv Marly (2jr5mnd) en morgen 19 weken zwanger van "muppie 2"

Ik hoor hier wel niet meer thuis, maar ik heb dit ook meegemaakt...
Ik had een regelmatige cyclus van 28-29 dagen en ging toen overtijd. Ik voelde me best wel zwanger, was moe, emotioneel en huilerig, misselijk, ongi-krampen, pijnlijke borsten, verstopping... Maar die stomme testen bleven maar negatief! Ik werd er helemaal gestoord van!

Na de vijfde test (9 dgn overtijd) nam ik mezelf voor om minstens 3-4 dagen te wachten met een volgende test. Maar de dag erna was ik zo misselijk, ik dacht, ik moet toch wel zwanger zijn!? Toch maar weer een testje er tegen aan en voor het eerst ging ik twijfelen of ik dat 2e streepje nu wel of niet zag... (10 dgn overtijd dus). Ik heb het ding wel 20 keer bestudeerd en tegen het licht gehouden, maar ik was er niet zeker van. Dag daarna een test van ander merk gedaan en heel vaag 2e streepje!! Ik was dus toch zwanger! Maar heb dus tot 10-11 dgn overtijd moeten wachten op een positieve test.

Later bij termijnecho bleek ik een week minder lang zwanger te zijn dan ik dacht, dus opeens idd een late eisprong gehad en daarom zo lang in spanning moeten zitten. Het kan dus wel!

Maar ik weet nog goed hoe slopend dat wachten kan zijn... Heel veel succes. Ik hoop dat het voor jou net zo mooi uitpakt als voor mij.

Groetjes, Karin
(inmiddels 39+6 wkn zwanger...)

Terug
Bovenaan