9 dagen overtijd!

ben vandaag 9 dagen overtijd, en sinds 3 dagen buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, mn moeder heeft dat nooit gehad zei ze toen ik het vroeg.

(1e x overtijd dus vandaar dat ik haar hulp vroeg ;-) ).

zijn er meerdere die buikpijn hadden /hebben en niet ongesteld worden, ik heb nog geen test gedaan maar heb vandaag een vrije dag dus denk dat ik er maar 1 ga kopen ergens waar ze me niet kennen ;-)

groet

ja meid, t kan nog steeds twee kanten opgaan, als je zwanger bent kun je ook een ongigevoel hebben..

TESTEN!! dan weet je het zeker...de duimen draaien meid! Succes,

gr Yosha

Hoi,
hier een zwangere mama. En herkende mijn tweede zwangerschap direct doordat ik al 3 dagen kramp/buikpijn had. Als ik ongesteld word heb ik alleen die dag zelf kramp/buikpijn, dus toen ik het drie dagen lang had heb ik gestest. (1 dag voordat ik eigenlijk ongesteld moest worden) en gelijk kwam er zwanger uit.
Hoop voor jou dat het ook gelukt is!
Liefs,
Mar

En al getest!!!

@Mar,

Oh, had jij buikpijn voor je menstruatie al 3 dagen lang...
Ik zit nu in de wachtweken en nu precies een week na de terugplaatsing vandaag buikpijn alsof ik ongi ga worden maar is wel erg vroeg...
Zou het een goed teken zijn???

Liefs Han

Hoi EM,

weet je al wat?

@Han: ja dat kan, ik heb na alle drie de tp-en ongiklachten en gezwollen buik gehad, 2 x zwanger en 1 x niet...denk dus dat t voornamelijk van de hormonen kwam (Utrogestan)...Maar we duimen voor je!

Ik heb weken ongesteldheidskrampen gehad toen ik zwanger was.. Het kan dus twee kanten op gaan. Ik zou testen

Terug
Bovenaan