9 dagen voor NOD

natasja2013

New member
Hallo Allemaal,

Ik probeer nu al 2 jaar zwanger te worden, na 2 miskramen. Het eerste jaar waren we niet echt bezig met ovulatie testen omdat we nog in een rauw periode zaten. (laatste miskraam was bij 17 weken)

Nu sinds 6 maanden toch gebruik gemaakt van ovulatie testen maar helaas, iedere keer een teleurstelling.

Ik heb nu wel last van zwangerschapskwalen maar moet zeggen dat ik dit vaak heb zo voor mijn menstruatie dus daar kan ik niet op vertrouwen.

Zijn er meer vrouwen die zitten te wachten op hun NOD?
 
<p style="text-align: left;">Hey Natasja,</p>
<p style="text-align: left;">ik ben nieuw hier op het forum en zit ook te wachten op m'n NOD. Vanaf oktober zijn we gestopt met de pil en kunnen dus niet wachten tot het eindelijk zo ver is</p>
<p style="text-align: left;">Vorige week dinsdag heb ik rauweiwit slijm gehad dus weet zeker dat daar m'n eisprong was. Flink geklust natuurlijk.</p>
<p style="text-align: left;">Nu 6 dagen voor NOD en heb erg veel wit slijm verlies. Gister krampjes onder in m'n buik en vandaag voelt alles gezwollen. Alsof ik vol zit van het eten, maar dan ietsjes naar onder haha. Raar verwoord.</p>
<p style="text-align: left;">Weet dus ook niet wat ik kan verwachten.</p>
<p style="text-align: left;">Jou zwangerschaps verschijnselen klinken wel positief. Bij de een komt het vroeg en bij de ander laat. Elke maand kan het ook anders zijn, de ene maand voel je veel en de andere maand niets. Van een zwangerschap uitgaan kan dus elke maand.</p>
<p style="text-align: left;">Hopelijk over een weekje positief nieuws voor jou!</p>
<p style="text-align: left;">Liefs Liselot</p>
 
<p style="text-align: left;">Hoi Natasja,</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben voor het laatst op 9 april ongesteld geweest. Mijn NOD was 10 mei (uitgaande van mijn langste cyclus van 32 dagen). Tot op heden is er nog niets gebeurd... Ik zit inmiddels op dag 39...</p>
<p style="text-align: left;">Mijn eisprong was deze ronde ineens 7 dagen later, op dag 21. Als ik hiervan uitga dan zou ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden (14 dagen later)...</p>
<p style="text-align: left;">Heb afgelopen zaterdag getest met CB, spierwit...Vanmorgen getest met 2v5 van kruidvat, weer geen streepje te zien... Ik word er helemaal gek van... M'n cyclus heeft nog nooit zo lang geduurd... Ik heb al een week last van af en toe een zeurderig gevoel in mn onderbuik en vannacht werd ik wakker van menstruatie achtige krampen...Dan ren je naar het toilet en is het nog steeds kurkdroog...</p>
<p style="text-align: left;">Heeft iemand van jullie plotseling ook zo'n lange cyclus gehad? Ik zit in ronde 8 en m'n cyclus varieerde tussen de 26-32 dagen. Vind het echt bizar dat ik morgen alweer op dag 40 zou zitten..vrijdag ga ik weer testen..misschien blijft de test negatief doordat er nog weinig hcg aangemaakt zou zijn (ivm mn late eisprong)..?! Ik heb werkelijk waar geen idee.. en anders bel ik naar de huisarts.</p>
<p style="text-align: left;">Wie o wie zit/ zat in een vergelijkbare situatie?</p>
 
Nog een kleine aanvulling op m' verhaal...

Ze zeggen dat je 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt. Zo lang zou de luteale fase duren.. die van mij duurt dus al 18 dagen... Is het zo dat deze langer kan duren?? Dit kan ik nergens achterhalen...

 
Terug
Bovenaan