9 jarig jubileum

Na alle iui behandelingen, even een rustperiode ingelast.
Onze volgende stap is ivf, ik heb wat bedenkingen erover, maar mijn man staat achter de keuze van ivf ongeacht dat hij het verschrikkelijk druk heeft met zijn bedrijf.
Afgelopen week was het 9 jaar geleden dat ik de pil heb laten staan.
Ik had vorige week een ellendige week, ivm uitblijvende zwangerschap, en ivm wat geregel wat ik nu eindelijk hoop dat het allemaal geregeld is en dat we ons op andere dingen kunnen gaan richten.
Ik leef met jullie allemaal ontzettend mee, want ik weet heel goed wat het met je doet als iedereen om je heen zwanger raakt en jij niet.
Ik hou jullie op de hoogte wanneer de ivf bij ons start.
Allemaal een dikke kus en heel veel steun toegewenst.

een triest jubileum.
wat heerlijk om even rust in te bouwen,
alles laten bezinken en dan kan je de wereld weer aan.
Ben benieuwd wat jullie gaan doen ivm IVF.
Ik lees het hier wel weer,als het zover is.
sterkte met alles Fleur

Heel veel sterkte, pxdt44! Mijn wens voor jou is dat je echt een prachtig kindje zal krijgen!

En nog bedankt voor je advies pas.Ik heb het mijn zus vertelt, ze was toch heel blij voor ons (ondanks alles) en vond het fijn om het (na mijn ouders) als eerste te horen.

Veel liefs, Vlindertje

Lieve pxdt,

Sorry voor de late reactie, maar wist niet goed wat ik moest zeggen. Het lijkt me zo moeilijk om al zo lang bezig te zijn. Wij zijn nog maar 1,5 jaar bezig en ik baal er al flink van. Ik hoop echt van harte dat het je gaat lukken. In ieder geval heel veel succes in september en probeer een beetje te genieten tot die tijd. Rust maar eens goed uit.

Veel liefs Supertje

Terug
Bovenaan