A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ben een tijdje minder actief geweest op deze site. Maar het was even niet anders.
Ben alleen een beetje gefrustreerd, ons manneke spuugde altijd al wel, en dan weer andere voeding dan weer dit proberen dan weer zo...Het ging ook wel eens weer goed.
Ben twee maanden geleden naar het cb geweest, voedingsschema besproken, niets op aan te merken. Klaar. Spugen viel wel wat mee.
Nu krijgt hij niks erbij maar het spugen neemt weer behoorlijk toe. Ik heb al met de voedingslijn gebeld en word binnen twee dagen hopelijk terug gebeld....leuk.
Maar het is zo frustrerend, Kan hem niet even in de box neerleggen want dan draait hij op zn buik en komt alles eruit, zitten is ook niet verstandig. Dus verplicht in de wipstoel. Dat vind Matthijs niet leuk, logisch. Maar rechtop en dat soort dingen dan gaat het mis.
Ook twee uur na de voeding nog!!! Ook fruit kan niet meer binnen blijven. Dit ging eerst wel goed!
Ik zal even een schema maken. (Dit schema hebben we al zo'n twee maanden)
7.15 papfles 200cc opvolgmelk met nutrix.
10.00 koekje en wat water.
12.00 brood (paar stukjes meer wil hij niet) water
13.00 fles opvolgmelk sinds een week terug gebracht naar 150cc
15.00 fruit (half potje) kan nu niet meer dus een koekje en water.
17.00/17.30 bijna een heel potje warm eten en een toetje (beetje)
19.00 papfles 200cc opvolgmelk met nutrix.
Volgens het cb twee maanden geleden, hartstikke prima. Niet teveel dus. Waarom spuugt hij nu dan weer zo erg?!
Weet iemand meer? Alsjeblieft. Tips zijn welkom. Ook jullie mening is welkom!!
Alvast bedankt.
Groetjes Christina
Ben een tijdje minder actief geweest op deze site. Maar het was even niet anders.
Ben alleen een beetje gefrustreerd, ons manneke spuugde altijd al wel, en dan weer andere voeding dan weer dit proberen dan weer zo...Het ging ook wel eens weer goed.
Ben twee maanden geleden naar het cb geweest, voedingsschema besproken, niets op aan te merken. Klaar. Spugen viel wel wat mee.
Nu krijgt hij niks erbij maar het spugen neemt weer behoorlijk toe. Ik heb al met de voedingslijn gebeld en word binnen twee dagen hopelijk terug gebeld....leuk.
Maar het is zo frustrerend, Kan hem niet even in de box neerleggen want dan draait hij op zn buik en komt alles eruit, zitten is ook niet verstandig. Dus verplicht in de wipstoel. Dat vind Matthijs niet leuk, logisch. Maar rechtop en dat soort dingen dan gaat het mis.
Ook twee uur na de voeding nog!!! Ook fruit kan niet meer binnen blijven. Dit ging eerst wel goed!
Ik zal even een schema maken. (Dit schema hebben we al zo'n twee maanden)
7.15 papfles 200cc opvolgmelk met nutrix.
10.00 koekje en wat water.
12.00 brood (paar stukjes meer wil hij niet) water
13.00 fles opvolgmelk sinds een week terug gebracht naar 150cc
15.00 fruit (half potje) kan nu niet meer dus een koekje en water.
17.00/17.30 bijna een heel potje warm eten en een toetje (beetje)
19.00 papfles 200cc opvolgmelk met nutrix.
Volgens het cb twee maanden geleden, hartstikke prima. Niet teveel dus. Waarom spuugt hij nu dan weer zo erg?!
Weet iemand meer? Alsjeblieft. Tips zijn welkom. Ook jullie mening is welkom!!
Alvast bedankt.
Groetjes Christina