9 maanden baby

Gister was mijn kleine kereltje 9 maanden oud. alweer een hele leeftijd. nog maar 3 maanden en dan vieren we zijn 1e verjaardag. de tijd vliegt, het gaat me allemaal veels te snel!

Afgelopen maandag met Jorn naar het cb geweest, Kleine ukkie is nu 75 cm lang en weegt 10 kilo. Hij kan staan, gaat zelf zitten (ook vanuit staan) loopt rondjes in de box en om de tafel.zegt heit, mem en beppe. en is een super lief en vrolijk kereltje...
hij klapt met bekertjes, blokjes tegen elkaar aan om "muziek" te maken. en gaat zelf slapen, dit gaat ook steeds beter. maar ik moet wel naast zijn bed zitten tot ie slaapt (is al een hele verbetering) ben van plan dit per week af te bouwen, dus steeds een stukje verder weg bij zijn bed.

en als puntje op i ging meneer vandaag kruipen. hij komt nog niet heel ver. maar wel een dikke meter vooruit op handjes en knietjes!

Memmie is helemaal in haar sas!

Ja, de tijd gaat snel. Ik snap nu ook wel dat wat ze ermee bedoelen dat je van elke seconde moeten genieten en dat ze zo groot zijn.
Ik geniet er ook zo van, maar ergens vind ik het jammer dat het allemaal zo snel gaat. Evy is niet meer dat kleine babytje, maar begint echt een ondeugende dreumes te worden.

Terug
Bovenaan