9 maanden banner

Hallo,

Ik wil graag een 9 maanden banner aanmaken op babybrabbel.
Maar ik snap helemaal niets van die codes enzo.
Is er iemand die mij daarmee kan helpen?

Groetjes Anna
 
Hoi,

De codes, dat is puur voor de kleur. Met de code 7DFF00 krijg je onderstaande kleur. Als je op de R/B/G klikt kun je de kleur laten veranderen. Klik vervolgens op OK en het "poppetje", klik daarna op genereer code en je krijgt onderstaande banner.



Succes, Monique2
 
Hoi Monique,

Het is gelukt hoor, bedankt voor je reactie!
Ik weet alleen niet waar ik mijn banner moet opslaan (heb in zoverre verstand van computers dat ik weet hoe ik erop moet werken, maar van bestanden e.d. weet ik helaas niks!) dus heb ik hem maar op mijn bureaublad geplaatst.

Groetjes Anna
 
Hoi,

Ik heb ook zo'n banner aangemaakt en hem ook op mijn bureaublad geplaatst. Hij staat er supergroot op. Nu krijg ik hem er alleen niet meer af. Vindt hem zo eigenlijk iets te groot. Het is wel jammer dat je een tijdje online moet zijn voordat de dagen bijgesteld worden maar dat is natuurlijk wel logisch.

Groetjes Ineke
 
Hoi Ineke,

Als je bij de banner,bij jouw waarschijnlijk boven in je linkerhoek van je beeldscherm gaat staan met je muispijltje, dan verschijnt er een driehoekje daar klik je op. Daar komt dan een rijtje met mogelijkheden. Er staat ook bij naar vorig formaat, dit kun je proberen. Of aan de ander kant van de balk, aan de rechterkant daar kun je ook klikken om het beeld kleiner te maken.
In dat zelfde rijtje aan de linkerhoek, staat ook synchroniseren. Als je daar op klikt gaat de datum naar de goede datum en klopt je banner dus weer.
Ik hoop dat het lukt, want het is best wel handig bij het aftellen zo'n banner.

Groetjes,
Sandra
 
Hoi Ineke,

Ik heb ook de banner van babybrabbel op mijn bureaublad staan (in het klein), maar ik hoef niet online te zijn hoor. Als de klok 's nachts op 0.00 uur springt, verandert meteen het aantal dagen mee. Ik weet niet hoe of wat of waarom het bij mij wel werkt en bij jou niet. Misschien heb je een instelling verkeerd staan. Ik zou het gewoon nog eens proberen als ik jou was.
Succes.

Groetjes ,
Miranda
 
Terug
Bovenaan