9 maanden beurs. Graag jullie mening.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Zoals veel van jullie waarschijnlijk wel weten is er volgende maand de negen maanden beurs. Als je naar de standhouders kijkt, kun je zien dat dit ongeveer hetzelfde is als de Jonge Gezinnenbeurs.

De 9 maanden is voor zwangeren en jonge ouders. Daar vallen wij toch ook onder? Is het dan werkelijk zo raar om daar heen te gaan? (Die reactie krijg ik hier regelmatig) Gaan er nog meer moeders?

Groetjes, Marisa

Hallo,

Ik ga ook naar de negen maandenbeurs. Heb er zin in en het is ook weer eens gewoon een leuk uitstapje.
Ik ga met nog een moeder, een aanstaande moeder en een vriendin die kinderen leuk vindt.

Groeten,

Diarich

ik ben er nog nooit geweest, maar als ik een beetje de folder lees, die ik bij zon blad kreeg, is het meer voor zwangere vrouwen dan voor jonge moeders. Maar ik denk dat je er wel leuke beursaanbiedingen kan kopen.

Hoi Marisa,

Ik ben vorig jaar naar beide beursen geweest maar vond de negenmaandenbeurs leuker als de jongegezinnen beurs. En naar mijn mening is hij zeker ook geschikt voor jonge ouders. Ik ga zelf dit jaar weer. Je kunt ook hele leuke spullen kopen met mooie kortingen. Wat het grote voordeel ten opzichte van de jongegezinnen beurs is dat je er naar mijn mening beter voorzieningen hebt om je kleintje te voeden en te verschonen en vorig jaar zag je echt een heleboel mensen met buggys en wandelwagens. Ik was zelf toen nog zwanger en vond het moeilijk om bepaalde dingen al te kopen omdat je nog helemaal geen idee hebt hoe alles gaat lopen.
Nu gaan we omdat we nog wat zaken willen kopen als een fietsstoeltje etc. Je kunt op de beurs mooi zaken vergelijken zonder dat je naar verschillende zaken moet.

Groetjes
Inge

Hoi Marisa,

ik had dit topic ook al geopend 2 weken geleden. Ik wil heel graag, maar krig niemand mee en om nou alleen te gaan .

Maar goed misschien weet ik nog wel iemand te strikken hahaha.
Nemen jullie dan de kleintjes mee? Ik wilde eigenlijk zonder Rik gaan. Lijkt me prettiger voor mezelf. Ben dan toch meer op mijn gemak om te kijken e.d. overal.

XX Saskia
mv Rik  04-07-07

Nou, ik wilde met mijn moeder gaan, maar die reageerde zo raar toen ik het haar gisteren vroeg. Ik heb er al een stuk minder zin in...

Lotte is nog niet lang genoeg wakker om mee te gaan en ze slaapt niet in de wagen. Bovendien kan ik me van de Jonge Gezinnenbeurs herinneren dat er lopend al geen doorkomen aan was, laat staan met de kinderwagen.
Wel lastig, want Lotte krijgt bv en ik ben dan toch wel even weg. Gelukkig is het vanuit Leiden niet zo ver naar Amsterdam. Maar ja, nu inderdaad nog iemand om mee te gaan.

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Ik heb het blad van WIJ Jonge ouders binnen gehad met het kleine boekje over de 9 maandenbeurs. Er zitten ook voordelen in voor mensen die al kinderen hebben. Ik ben er vorig jaar geweest toen ik hoogzwanger was, en ga dit jaar weer, omdat ik toevallig op de huishoudbeurs moet werken....4 dagen lang, dus heb 4 dagen de tijd om de negen maandenbeurs over te komen! Dat gaat me wel lukken.

Maar je moet gewoon doen wat je leuk vind, als jij er heen wilt, moet je dat gewoon doen! En weet niet hoe oud je dochtertje is, maar mijn zoontje is ook geen grote slaper overdag, zolang je maar met hem bezig blijft, dan hoor je hem niet!

Groetjes

Hoi!

Ik ben vorige jaar ook (zwanger) naar de 9 mnd beurs geweest, en ik vond het erg leuk, en er was voldoende te doen/zien voor niet-zwangeren :)

Dit jaar ga ik ook, maar dan vanuit mijn werk met collega's ik heb wat kaarten kunnen ritselen, omdat ze van mijn werk daar ook zijn.  dus ik heb een gezellig middagje met de dames vd afdeling georganiseerd... (we zitten in A'dam duss)

Ik zou er met mijn dochtertje niet heen gaan, maar dat is omdat ze alles wil zien en meemaken dus die is op zo'n beurs binnen een kwartier overprikkeld en dan is het daar na een tijdje drama en anders thuis wel!

Voor iedereen die gaat, veel plezier!

Grtjs EVelien

Terug
Bovenaan