9 maanden beurs met baby

Mijn man en ik willen naar de 9 maanden beurs met ons dan 4 weken oude dochter. Zijn er dames die dat eerder gedaan hebben en is het te doen? Qua drukte en de flesgeven en verschonen vooral

Ik ben 2 jaar geleden geweest met mn dochter, die toen 4 maanden was. Ik vond het goed te doen! Het is inderdaad een druk evenement, maar ze hebben afgeschermde plekken waar je kan voeden en verschonen en daar vond ik het lekker rustig. Er zaten daar hooguit een paar andere moeders te voeden tegelijk.
Verder ligt je baby waarschijnlijk nog vooral in de kinderwagen (of draagzak) en slaapt ze nog veel en zal zij niet echt last hebben van de drukte lijkt me.
Nadeel vond ik wel daf de beurs echt op zwangeren gericht is en bijvoorbeeld alle kleertjes daar maar tot maat 62 gingen. Daar was mijn dochter toen al te groot voor. Maar met 4 weken heb je dat waarschijnlijk niet ;) 

Dat hangt echt per kind af... Pin je er niet op vast dat het gaat lukken. Bij mijn 2de had het prima gegund. Onze oudste is echter heel prikkelgevoelig. Dit zou echt veel te veel zijn geweest

Ik ben geweest toen mijn dochtertje 7 weken was. Dat ging prima, ze lag in de reiswieg en als ze sliep deed ik een dookie voor het open gedeelte zodat ze minder snel wakker werd. Verschoon en voed plekken is prima geregeld.

Terug
Bovenaan