9 maanden beurs

<p>Lieve ( aanstaande) moeders!</p><p>Ik ben sinds half september moeder ( maar prematuur is meneertje geboren dus gecorrigeerd is hij net 11 weken) en zit eraan te denken om naar de 9 maanden beurs te gaan. Is er iemand al eens geweest? Ik heb namelijk geen idee wat ik ervan kan verwachten dus hoop op wat ervaringen tips van jullie.</p><p>Groetjes!</p>

Ik ga dit jaar voor het eerst naar de negen maanden beurs. Ik ga wel al jaren naar de huishoudbeurs. Maar is je vraag om je baby mee te nemen?
Ze hebben bij de negen maanden beurs goede faciliteiten maar het is er ontzettend druk. De huishoudbeurs is helemaal drama. Daar zou ik echt never nooit mijn baby mee naartoe nemen. 

Ik ben er geweest. Vond t wat tegenvallen. Het was ook ontzettend warm daar binnen en druk. Als je alles al hebt dan is er niet veel aan. Was 1 of 2 stands met kleren voor de rest niet zo bijzonder. 

Ik heb weleens op de negenmaandenbeurs gestaan en ben er geweest toen ik zwanger was van de eerste. Het is niet lekker even rustig shoppen. Het is veel dringen. Omdat ik er heb gestaan weet ik ook dat de bedrijven uit zijn op jouw gegevens en om je tijdens de zwangerschap en na je bevalling van veel reclame te voorzien. Met een kleintje zou ik het helemaal niet aanraden.

Geweest met baby, was een hell !!! met de drukte en kinderwagen. Als je wil, ga dan lekker met een vriendin alleen :). Via de kruidvat krijg je gratis 2 avondkaarten. Is precies tijd genoeg. (Vond ik)
Veel plezier als je gaat.  

Super bedankt voor jullie lieve reacties! Ik had idd al zo'n vermoeden dat het heel warm en druk zou zijn. Dan blijft onze jongen mooi thuis als ik ga. Anders raakt hij helemaal overprikkeld en baby die daar ook nog eens overstuur is moet ik niet hebben!

Hoi, 1 x 9mnd beurs gedaan met baby in draagdoek. Niet te warm aankleden. Het is daarbinnen idd heel erg warm. Maar als kan zou ik zonder gaan. Ik ga altijd met vriendin. Is dan even ons momentje zonder dat je je zorgen hoef te maken of je kind overprikkeld raakt enz. Met buggy of kinderwagen superirrirant in drukte. 

Terug
Bovenaan