9 maanden beurs...?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of er ook meiden zijn die graag naar de 9 maandenbeurs willen. Ik ben nu 28 weken zwanger, zou het niet te vermoeiend zijn? Tegen die tijd ben ik dus 32 weken zwanger. Heeft iemand ervaring? En is deze beurs nou echt de moeite waard? Zo ja, dan willen mijn vriend en ik er misschien wel naar toe.

Graag hoor ik jullie mening!

Liefs José 28 weken 2 dagen zwanger.

Hoi hoi

Ik denk dat jij de jonge gezinnen beurs  bedoelt, de 9 maandenbeurs is namelijk tegelijk met de huishoudbeurs ( februari/maart??)
Ik zelf ben begin november 33 weken zwanger, en ga wel naar de jonge gezinnen beurs, hoor er leuke verhalen over, dus ga samen met mijn zwangere vriendin ( dan 29 weken)
Misschien zal het best vermoeiend zijn, maar terrasjes zat ;)
We doen gewoon rustig aan, en even wat leuks doen is altijd leuk toch!

Liefs

hoi

had op zich best willen gaan maar ja ben dan   36 weken zwanger of zo en dat ga ik echt niet trekken.aangezien ik nu al na 45 min lopen of zo al pijn heb.vind het wel jammer hoor,bij mijn dochter ook al niet geweest was rond dezelfde tijd zwanger.schijnt wel leuke beurs te zijn. misschien de 9 mnd beurs ach we zien wel gr wendy 32 wk

Hoi hoi,

Ik denk niet dat ik het red!
ik begin nu al te waggelen en hulpbehoevend te worden hahahahaaha!
Vind het wel erg jammer!
Toen we op de huishoudbeurs waren, zijn we niet naar 9mnd beurs geweest. Niet veel later kwam ik erachter dat ik zwanger was, flauw he??!!!

Maar iedereen die gaat....veel plezier!!!!

Groetjes Bertine

Ik ga denk ik ook niet. Vind het dan ook wel jammer maar ben dan ook 32 weken zwanger of zo. hetzelfde verhaal: denk niet dat ik het lang vol houd ondanks dat je misschien veel kan zitten. Maar als het druk is wordt dat ook wel moeilijk.

En ach, ik denk dan maar, het meeste heb ik al of weet ik al van de eerste zwangerschap.

Toch vind ik het wel jammer....

Groetjes,
Rosanne

ik sla het over. he tlijk tme wel erg leuk maar her idee om met mijn dikke buik op een beurs rond te hobbelen, nee dat schrikt voldoende af om te gaan.
en ik denk dat ik er ook gewoon te hebberig van zou worden, dan zie ik nog meer dingen die ik graag zou willen hebben....

Eigenlijk had ik er moeten werken maar dat sla ik 4 weken voor de uitgerekende datum toch maar over dit jaar.........

Hopelijk komt het er nog wel van om even bij de collega's langs te gaan en rond te snuffelen op de beurs, al is het maar een paar uurtjes. Vind het veel te leuk om te moeten missen!

Hoi,

Ik ben nu 30 weken in verwachting van mijn eerste kindje, tegen die tijd dus 34 wk.

Ik ga wel, heb afspraak met mijn zusje gemaakt en rijd zelf met de auto (ouwe eend) van Lelystad naar Utrecht. Mijn zusje is er twee jaar geleden ook met dikke toeter heen geweest (toen zwanger van de 2e). Er is veel info en aanbiedingen  het lijkt volgens haar idd wel een beetje op de negen-maanden-beurs.  Er zijn genoeg zitjes en rustplekjes voor zwangeren ingericht, dus als je goed  naar je lijf luistert en  je je nog goed voelt kun je het best doen.

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik een droomzwangerschap heb, ik heb nog heel veel energie, werk nog fulltime, reis elke dag anderhalf uur heen en terug naar mijn werk en heb nergens last van (geen rugklachten enzo). Dus ik vertrouw erop dat het zo door blijft gaan en dat we zonder problemen naar de Jonge Gezinnenbeurs gaan.

Groetjes,
Esther

Terug
Bovenaan