9 maanden beurs

Ik vond het heel leuk, vooral bij een 1e kindje. Er is van alles te vinden over kinderwagens, kamertjes, geboortekaartjes en nog veel meer :) nu ik zwanger ben van de 2e weet ik nog niet of ik ga, het meeste heb ik natuurlijk al...
 
Ik had wel gewild, maar het is precies voor mijn uitgetelde datum als ik mij niet vergis. (21-2 uitegeteld)
Maar op dit moment kan ik ook helemaal niet. (lig nu in het ZH en mogelijk wel tot aan de bevalling ivm mogelijke zwangerschapsvergiftiging)
 
Ik ben er ook bij de 1e geweest. Ik vond het zwaar. Was toen iets meer dan 30 weken en was erg druk en veel lopen. Afstand er naar toe was ook meer dan een uur, ik weet niet hoe ver je bent, maar misschien wel iets om rekening mee te houden. Was verder wel erg leuk, veel gratis dingen of kortingsbonnen, kleding, foto's, workshops, enz.
Dit jaar ga ik niet, ben 1 dag eerder uitgerekend.
 
Ben nu bijna zes weken, dus is het voor mij de ideale periode als ik dit zo leest.
Heb nog geen kaarten besteld, wil eerst mijn afspraak bij de verloskundige afwachten.

Cu2heleen1 sterkte!

 
Dankje Danita. Ben weer uit het ZH en geen zwangerschapsvergiftiging. Lichaam heeft alles weer opgelost. Mag zelfs weer onder de VK controle + bevallen. :)

Maar dan is het zeker de goede periode om naartoe te gaan.
Veel plezier.. mocht je gaan na de afspraak bij de VK. Wanneer staat die gepland?
 
Aanstaande woensdag (31e) staat de afspraak gepland, ben ook wel nieuwsgierig hoor
Hoop ook dat het gevoel wat meer gaat komen. Ze zeggen dat zodra je zwanger bent, je bij wijze van spreken op een roze wolk zit. Zelf merk ik op gevoelige borsten na dan geen verschil als ervoor. Hoe heb jij het ervaren?

Kijk wel uit naar het vertellen ervan, de reactie s :)
 
Terug
Bovenaan