9 maanden dagboek

A

Anoniem

Guest
Ik heb van mijn vriendin een 9 maanden dagboekje gekregen waar ik alles van week tot week in kan bij houden. Het is heel leuk voor jezlef voor later maar ook voor je kind zodat die het later eens door kan lezen. Ik was eigenlijk nieuwsgierig of er hier meer vrouwen zijn die zo'n dagboekje voor zichzelf bij houden.

Groetjes Wenn

Hai

Ik heb een dagboek die ik bijhou op onze fam site, puur omdat ik overal fam heb wonen en het niet echt goedkoop is zeg maar om die 1x in de week allemaal te bellen.
Maar misschien is het ook iets voor jou???
Ik print binnen kort alles weer uit. maar wie weet???
Kijk maar eens op onze site:

http://fam.vanhoorn.tripod.com

groetjes jantine

Ik heb even snel een kijkje genomen maar het ziet er idd heel erg leuk uit. Wie weet begin ik hier ook nog wel eens aan maar nu ho ik me lekker even bezig op dit forum en in mijn 9 maanden dagboek

Groetjes Wenn

Ik ben 8 weken geleden bevallen van me dochter en had ook zo een dagboek bij gehouden.
en ik moet bekenen ik ben super blij.
nu weet ik weer hoe alles ging en voelde en welke vreetbuien ik had.
en als ze groot is geef ik het aan haar, samen met alle kaarten die ik heb gehad, het babyboek die ik nu bij hou en een foto album.
Ik plakte ook in het dagboek foto''s van me buik.

lijk me een leuke herinnering voor later voor haar.

groetjes dees

Hoi Wenn

Zoveel werk is het nou ook weer niet hoor.
Maar dank je wel voor het compliment.
Als je toch eens wil kijken hoe het in elkaar zit en je kan een beetje engels is het een idee om eens op de site van tripod te gaan kijken.
Nou wie weet komen we elkaar nog wel tegen hier.
groetjes jantine

Hoi,

Ik ben in verwachting van onze derde. Bij onze dochters heb ik allebei de keren "mijn zwangerschapsdagboek" van Anne Geddes bijgehouden. Nu wilde ik die weer, maar was via de boekhandel niet meer verkrijgbaar. Nu heb ik bij Prenatal een ander boek gekocht: "negen maanden zwanger" Hierin kun je elke week een stukje schrijven en er staan ook hoofdstukken in over bijv. de babykamer. Ik vind het erg leuk om dit bij te houden, ook voor later voor de kinderen om te lezen hoe mama zich voorbereidde op hun komst. Ik heb pas de boeken van m'n dochters nog weer gelezen, leuk om te zien of er verschil zat tussen die zwangerschappen en deze. Mijn dochters zijn inmiddels 6 en 3, dus sommige dingen van die zwangerschappen was ik echt alweer vergeten.

Als je de kans hebt om zoiets bij te houden kan ik het je echt aanraden, je kunt het niet meer over doen.

Liefs Annemarie

Ik ben nu 10 weken en 3 dagen zwanger. En heb met de eerste die nu 5 en een half is een dagboek bij gehouden. En nu heb ik er ook weer een gekocht.
Hier kan je alle dingen en kwaaltjes in op schrijven en het is inderdaad leuk voor later dat zie ik ook aan het eerste boek. groetjes bloeiende Roos

Terug
Bovenaan