9 maanden dagboek

Hoi meiden,

Ik ben nu 6 weken zwanger van ons tweede kindje.
Ik ben op zoek naar een leuk 9 maanden dagboek waarin ik mijn eigen verhaal kan schrijven.
Weet iemand waar ik dit kan kopen, liefst via internet.

Alvast bedankt, groetjes Andrea

Hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb een 9 maanden agenda/dagboek gekocht op deze site (webwinkel) ik zou je dat alleen niet aanraden het duurde echt enorm lang voordat ik m had.Zeker wel een maand.  Bij de prenatal of andere babyzaken kun je ook dagboekjes kopen.
Fijne zwangerschap!
Groetjes Rene 33+4

Hoi,
ik vond dat je bij veel van die boekjes maar weinig kon schrijven. Heb gewoon een leuk blanco boekje gekocht waar ik bijna dagelijks iets in schrijf.
Dat leuk ik verder op met stickers. En klaar.

Hoi Andrea,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ikzelf ben nu 5 weken en ik heb mijzelf gisteren getrakteerd op de "zwangerschapsnotities" van Mariel Croon. Dit is een boekje met waanzinnig mooie plaatjes over de ontwikkeling van de baby  en er is voldoende ruimte om iedere dag een verhaaltje neer te zetten.

In ieder geval heel veel zwangerplezier!

gr. Vriendje

de prenatal heeft ook een 9-maanden dagboek met uitleg over wat er wanneer in je lijf en met je kindje gebeurt en ruimte voor notities.
Ik heb er een gekregen met mijn verjaardag.... maar er staat nog niets in, terwijl ik over een week al uitgerekend ben. Weet gewoon niet wat ik moet schrijven en al mijn kwaaltjes ga ik niet op papier zetten, wil straks genieten van dit geweldige mensje en niet een boek vol kwaaltjes hebben.
veel plezier
mama-ilse

Terug
Bovenaan