9 maanden dagboek

Het meiden, gisteravond kwam mijn moeder even een koppie doen. Met een big smile de hele tijd. Daarvoor al lachend aan de telefoon. Dus ik zei al wat zit je nou te lachen de hele tijd? Haha vet lief hadden mijn ouders dus een 9maanden dagboek voor ons gekocht! Echt zo leuk! Kan ik lekker in schrijven en alles bijhouden voor de kleine.

Ik had vannacht gedroomd dat ik onze zoon (jaa het was een jongen in mijn droom) borstvoeding gaf! Echt zoo leuk:) haha
Zon leuke droom in die paar uurtjes die ik maar slaap zo in de nacht.

Liefs

Dat is zeker een super kado!

Ik denk ook dat we een jongen krijgen! Heb het ook gedroomd! Me vriend denkt alleen dat het een meid word dus ben benieuwd! 8 maart heb ik een afspraak bij dr papa in Amsterdam dan kunnen ze hopelijk zien wat het word!

Liefs,

haha hier het zelfde ik denk een jongen en mijn vriend wil heel graag eerst een meisje. Wij willen het een verassing laten wat het word! Erg spannend dus haha.

Liefs

Het is zeker een heel leuk cadeau.

Ik had het van de week met mijn zus erover dat ik dacht dat het een jongen zou worden.
Zei had ook hetzelfde idee.

Maar ons maakt het echt niet uit wat het wordt als het maar gezind is. Gezien het feit dat we zeker weten dat het maar 1 kindje wordt ivm mijn gezondheid

Een negen maanden dagboek is heel erg leuk bij de oudste heb ik het ook gedaan en deze keer wil ik het ook doen,maar ik wil even wachten tot ik de eerste echo heb gehad.

Haha precies hetzelfde dus! Een verassing laten is ook super leuk, ik zelf kan het niet ben echt veels te nieuwsgierig! Ik hoor trouwens eigenlijk bij het augustus forum! Maar daar zijn ze niet zo actief en aangezien ik eind aug rond 24ste ben uitgerekend pas ik hier beter tussen!

Liefs,

heel leuk cadeau..
wij willen ook een dagboek bij gaan houden..maar wacht eerst even mijn afspraak bij de gynocoloog af..

Terug
Bovenaan