9 maanden dagboek

Hey meiden!

Ik heb vandeweek een 9 maanden dagboekje gekocht. Helemaal nieuw in deze wereld, dus wist niet van het bestaan af, hihi...
Misschien ook leuk voor jullie? Elke week vul je een bladzijde in over die week en elke maand komt er een buikfoto in te staan.

Lijkt me ontzettend leuk om dat later nog eens door te lezen of om (hopelijk) twee zwangerschappen te kunnen vergelijken...

Liefs Daisy
 
Is inderdaad erg leuk om bij te houden! Wij zijn nu zelf in verwachting van ons tweede kindje en kunnen nu precies zien hoe ik me welke week voelde en hoeveel ik was aangekomen. Heel leuk!
 
Die van Pauline Oud heb ik ook! En die andere boekjes van haar, komen hier ook nog wel. Haha! Een erg leuke lay-out vind ik het.
 
Ik heb het ook bij mijn 3 zwangerschappen gedaan, de eerste werd een miskraam maar toch vond ik het een prettig gevoel dat ik er iets van bij had gehouden. Ik vind het ook mooi dat ik mijn beide kids iets kan geven over mijn zwangerschap... zoiets persoonlijks had ik zelf echt heel leuk gevonden. Dus nu vind ik het erg mooi voor eigen herinnering maar als de kinderen uitvliegen geef ik het aan hen mee.
Zelf ben ik christen en heb ik een christelijk weekboek gekocht...Babylief...

Succes en hopelijk mag de 9 maanden helemaal volschrijven!
 
Terug
Bovenaan