9 maanden en hangt erg aan mama

Mijn zoontje is 9 maanden en hangt erg aan mij.
Ik weet wel dat hij in de eenkennigheidsfase zit en last heeft van verlatingsangst enzo, maar het neemt naar mijn mening een beetje extreme vormen aan.
Als mijn man hem uit bed haalt is er geen probleem, zolang ik maar niet in de buurt ben.
gisteren was ik even weg, ik had hem zelf in bed gelegd.
Toen ik thuis kwam, was ie wakker en   lekker aan het spelen (zag ik door het raam)
Zodra ik een voet binnen zette, begon ie te gillen, hij wil dan bij me zijn.
Ik pak hem niet meteen bij ieder gilletje en huiltje op hoor, maar niemand is dan meer goed genoeg hij accepteert niet eens dat mijn man hem eten geeft als ik er bij ben.
Zolang ik er maar niet ben gaat het prima, maar zodra hij mij ziet of hoort begint ie te huilen/krijsen.
Voor mijn man is dit niet bepaald leuk en voor mij best belastend soms (wel een eer hoor dat ie mij zo lief vindt, maar toch)
Ik weet wel dat dit een fase is, maar is er misschien iemand die tips voor me heeft.
groetjes Martine
 
Mijn meisje laat zich ook door niemand voeden als ik er ben, zelfs niet door papa. Tips heb ik eigenlijk niet. Uit het gezichtsveld blijven tijdens het voeden misschien? Ze groeien er echt uit hoor, misschien dat dat je man gerust kan stellen. Mijn oudste dochter is nu vier en dol op papa, maar vroeger was ze ook heel erg aan mij geplakt. Vooral als ze moe was of ziekig, dan nu nog wel maar anders is het nu echt 'papa doen!'
 
Terug
Bovenaan