9 maanden mama en start nu een nieuw bedrijf....

Beste aanstaande mama's,

Een aantal maanden geleden zat ik in jullie situatie, onzekerheid, geluk, ongemakken....maar toen

Toen werd onze zoon Ruben geboren, niet op de makkelijkste manier, maar het is waar je vergeet het weer!

Ik was tijdens mijn zwangerschap op zoek naar leuke artikelen voor een babyshower maar kon niet 1 website vinden waar ze alles verkochten.

Ik heb toen besloten om dit zelf te gaan doen. Ik hoop dat jullie eens op mijn site willen kijken en jullie mening willen geven. Missen jullie nog iets, is het goed opgezet?

Als iemand er verstand van heeft dan zijn het wel aanstaande mama's!

Mijn winkel is te vinden op www.babyshowerfabriek.nl

ik hoop dat jullie eens willen kijken
groetjes Laura
 
Heb even op je site rondgekeken, en ziet er hatstikke leuk uit.

Ik moet binnen een aantal dagen/ weken ook bevallen en misschien dat ik nog even op mijn gemak bij je rondkijk en iets leuks koop.

liefs
 
O gefeliciteerd! Spannend zeg!

Fijn dat je even hebt willen kijken op de site!
Als je iets mocht willen bestellen schrijf je naam bij je bestelling en dit forum zorg ik dat er iets extra's bij zit!

Waardeer het heel erg dat je even hebt willen kijken, objectieve meningen zijn belangrijk haha

groetjes Laura
 
Hoi Laura,

Leuke site. Ik kan echter ook geen productomschrijving vinden.
als ik op het product klik krijg ik wel de prijs en een blikje product information maar deze kan ik niet aanklikken / lezen.

Hierdoor kan je niet zien wat er in de pakketten zit.


groetjes Jessy
 
Beste Jessy,

Kan het zijn dat je nog naar beneden kan scrollen?
Wanneer je op het product hebt geklikt dan kan je nog naar beneden scrollen en staat daar de tekst.

Als het niet zo is, laat het me dan alsjebleift weten misschien ligt het aan internet explorer.

In ieder geval super dat jullie zo meedenken!
 
hey hallo,

tja op dat soort momenten kom je erachter wat je nog mist op internet hé?
Leuk de site hoor, loopt het een beetje en ben je goed te vinden via google?

Ik heb nog een tip voor je om mss eens op onze site te kijken? ;-)
www.fotocube.nl zo kun je de producten die je zelf op de foto zet mooier op de foto site plaatsen.
Ik zag bv de speelblokjes, hier zie je goed dat je een doek gebruikt met vouwen erin... Zo zie je de producten beter en mooier.

Heel veel succes ermee hoor en ik lees je reactie wel!

groetjes Saskia. (29wk en 1dag zwanger)

 
Terug
Bovenaan