9 maanden oud en slapen is een drama, snachts krijsen en gillen

hallo moeders <3

ik zit met mijn handen in mijn haar, ik heb een zoontje van 9 maandjes oud, en hij slaapt amper overdag, en als hij dan slaapt is het 2 x een half uur tot max een uur.

Savonds is het echt sinds 4 dagen een drama, hij krijgt rond 7 uur zijn laatste fles gaat naar bed. soms slaapt hij en soms dus niet, en dan begint de ellende.

Krijsen gillen tot aan kokhalzen en compleet overstuur zijn en ontroostbaar. hij word een x aantal keer per nacht wakker dit gebeurd de hele nacht. in mijn armen slaapt hij maar zodra hij in bed ligt begint het weer opnieuw. en hij wordt dan ook driftig sinds vandaag.

is dit een fase, hoort dit erbij? op dit moment heb ik alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen. :(
 
Bij oververmoeidheid gebeurt dit bij ons ook. Dan helpt paracetamol als het echt niet anders gaat.
Verder zouden het Night Terrors kunnen zijn.
Driftig is een logisch gevolg van slecht slapen.
Maar misschien is hij ook gewoon een beetje ziek?
 
hij heeft net echt ergens last van lijkt het: geen diarree, geen koorts, niet braken en geen huiduitslag.
 
t is echt vreselijk de avonden en nachten
 
Bij onze dochter was het tussen 3 en 6 maanden. Paracetamol voor de baby scheelt je zo een paar uuur slaap. Helpt ook bij oververmoeidheid.
Ervanuit gaande dat het geen Night Terrors zijn. Dan is de beste remedie goed wakker maken. Niet alleen oogjes open maar zeker weten echt wakker maken.
 
Terug
Bovenaan