9 maanden overstap bv naar kv

<p>Hi allemaal, mijn zoontje dronk volledig bv, bij wakker worden, lunch en voor het slapen gaan en s nachts 1 (of 2) keer. Ik ben nu de middag voeding aan het overstappen naar kv.</p><p>op de opvang dronk hij 180 ml bv, bijna altijd op. De kv wisselt erg, het begon moeizaam, toen dronk hij 120-150 wel prima (na een week ongeveer) maar na een verkoudheid drinkt hij weer echt maar 50-80 ml. <br />maar: de nachten gaan beter, hij komt standaard voor maar 1 voeding en slaapt langer door. Heb dus niet het idee dat hij voeding mist?</p><p>sinds die verkoudheid gaat vaste voeding ook wat minder overigens. Hij is nu net een dag vrijwel klachtenvrij. <br />hebben jullie tips?</p>
 
Lekker loslaten! Met bv wist je ook niet wat hij dronk.. de ene periode eten/drinken ze nou eenmaal als bootwerkers en dan weer een periode wat minder. Zeker omdat je ook schrijft dat hij ook minder eet, hij heeft gewoon even wat minder eetlust denk ik dan…
Daarnaast.. bv is lichter verteerbaar dus ook logisch als ze daar iets meer van op kunnen?!
 
Ook hier ging ik rond 9/10 mnd van bv naar kv. En hadden we te maken met een oorontsteking en antibiotica waardoor de vaste voeding minder was. Ik heb t ook beetje losgelaten en toen mijn dochter echt geen fles wilde tijdelijk wat vaker aangelegd. Daarna kwam de eetlust terug en nu eet ze weer zoals vanouds en zelfs nog meer!
 
Oké dank dames. Hij is al vrij skinny dus ik vind voeding soms een spannend iets maar we gaan t wel zien. 
 
Terug
Bovenaan