9 maanden vroeg wakker

Hallo mijn zoontje van nu iets meer dan 9 maanden word nog elke nacht wakker en als hij niet wakker word is hij wel groeg wakker tussen 5:00 en 6:00 niks lijkt te werken een vaste avond routine naar bed als hij aamgeeft moe te zijn voldoende slapen overdag rust en regelmaat maar het werkt allemaal niet. in bed maten liggen tot de gewenste tijd ook niet als hij wakker word schreeuwt hij alles bij elkaar,Ik ben alleenstaand dus het begint nu wel op te breken

Herkenbaar, mijn zoontje wordt over een paar maanden 2 en is ook zo'n vroege vogel en vaak wakker. Dat is sinds de geboorte al zo. Voor ons is het erg vroeg, voor zo'n kleintje toch wel een redelijk "normale" tijd om wakker te worden. Mijn zoontje is ook vaak nog even of langer wakker 's nachts, dus wanneer hij doorslaapt tot 5:30-6:00 is dat eigenlijk al een beetje halleluja voor ons. Ik denk dat daar verder weinig aan te sturen valt. Snap dat het heel zwaar is wanneer je het alleen moet doen, want ik vind het zelf (met partner) ook erg pittig dat slaaptekort. Misschien zijn er andere momenten op de dag dat je even je rust kunt pakken. Sterkte.

Terug
Bovenaan