A
Anoniem
Guest
Ik heb dit stukje ook bij de dietiste geplaatst...maar misschien dat ook hier iemand tips heeft.
Hallo,
Mijn dochter is 9 maanden oud en heeft een sterke eigen wil. Dit uit ze bij het slapen...als je haar in bed legt wordt ze boos en kotst ze heel der bed onder. Maar nu ook bij het eten. De laatste weken word het van kwaad tot erger. Eerst spuugde ze af en toe der eten uit nu is het bijna iedere avond...iig als ik het er uberhaupt in krijg. Ze was nooit een makkelijke eter maar met wat afleid kreeg ik er toch per dag 2 boterhammen en een warme prak in. Afleiden helpt inmiddels niet meer, ze houd haar kaken stijf op elkaar. En als ik haar zelf brood laat eten proeft ze het en spuugt ze het direct uit met het woordje BAH! en een big smile. (het lijkt wel een spel). Soms dan lijkt het ineens goed te gaan en krijg ik der prakje erin en dan uit het niets zet ze het op een spugen en is der maag weer leeg....maar dan wel een sperciboon van mijn bord grissen "majamam". Lekkere maar slechte dingen ( kroepoek ed)gaan er ook zonder moeite in dus vandaar dat ik denk dat het met der eigen wil te maken heeft.
Maar inmiddels maak ik mij toch een beetje zorgen. Een actieve (kruipen, lopen) meid van 9 maanden kan toch niet leven op bv en een sperciboontje?
Wat kan ik nog doen?