9 maanden

Hoi,

Wat gaat de tijd snel! Julia is vandaag precies 9 maanden en ze heeft dus net zolang in mijn buik gezeten als dat ze nu vandaag 9 maanden is. Nee, heb geen lege buik syndroom, maar mis het zwanger zijn wel. En de afgelopen maanden zijn echt voorbij gevolgen. Haar ontwikkeling gaat nu ook heel snel, nog geen tandjes, maar tijgert de kamer rond, begint te kruipen, wil al wat staan en kan al alleen zitten en ze kletst ons de oren van de kop....
Met mij gaat het ook heel goed, officieel ontzwangerd dus. Hoe was dat bij jullie met 9 maanden?

Groetjes!

Hi leuk topic!

Stan is vrijdag precies 9 maanden. Ik voel hetzelfde als jouw.... af en toe denk ik, zal hij nog maar eens een dagje in mijn buik. Maar om weer zolang zwanger te zijn???? neuh nog niet....

Het kriebelt wel, maar nog even wachten. Officieel ontzwangerd idd.... eindelijk hahaha.

Stan wilt constant staan en lopen aan de vingers van mama. Zitten kan hij al een tijdje, maar dat vind hij geloof ik nu een beetje saai te vinden!. Hier ok nog geen tandjes!!!

xx

Hier al ontzwangerd hoor! wij praten wel over nummer twee maar voorlopig niet hoor haha! Onze Cody houdt ons nog te goed bezig hihi! Hij kruipt supersnel de kamer rond en zitten doet hij ook sinds kort. Hij heeft al 7 tandjes. pff gaat veel tehard die jongen haha! Hij is aan het babypuberen denk ik, hij wil 's middags niet meer slapen. Dan is hij 2uur aan het brullen. Op advies van mijn vader laat ik hem maar doen (je moet zijn willetje breken, mama is baas en niet hij, volgens mijn vader dan) en 's avonds wil hij ook niet meer slapen. Alleen is hij dan zo moe, dat als hij een half uur gehuild heeft, ik ga kijken en hem over zijn bolletje aai hij gelukkig zo gaat slapen en hij dus gelukkig de nachten ook weer doorslaapt. Dit deed hij eerst wel en toen ineens niet meer. Hebben die van jullie dat ook? Of is alleen die van mij zo stronteigenwijs?

Groetjes
Maddy

Onze dochter Noah was 10 juni 9 maanden. Ze was 7maanden toen ze ging tijgeren en dat doet ze nog steeds. Sinds een week of 3 heeft ze door dat ze haar benen kan gebruiken om te gaan staan. En dat ze nu nog alleen maar. Ze trekt ze nu echt overal aan omhoog en dan gaat ze op haar manier springen en dansen. Echt zo leuk en lief om te zien. Soms ook erg vervelend, vorige week had ze deurtje van pan tv meubel open getrokken en de cd's eruit gehaald. Dat was iets minder.
Noah heeft boven 2 tandjes volledig door en 2 zijn er net doorheen. Onderin heeft ze ook 2 tandjes volledig door en daar staan er nu nog 2 op doorkomen ('gaatjes' in tandvlees). Maar haar hele mondje staat vol met bultjes, ze gaat echt snel me haar tandjes. Ach....ze kan er maar vanaf zijn..haha.

Ontzwangerd...? Ben ik redelijk, alleen de laatste kilootjes willen er niet echt af en m'n buik is nog niet echt strak (lees: nog blubberig). Bikini doe ik echt nog niet aan hoor.

Liefs

Joyce

Hier ook aardig ontzwangerd,krijg mn energie weer terug,en mn grote poetsdrang begin (gelukkig)ook wat minder te worden,en ben weer dol op koffie.
mn buik is iets minder strak dan voor de zwangerschap maar mag nog niet klagen na 2 kids.hier nog 1 a 2 kg dan weer terug op oude gewicht.
soms is het wel al een beetje aan het kriebelen voor een 3de kindje,maar ook wij wachten zeker nog een half jaar(denk nog wel langer)maar ook weer niet te lang.vind best druk zo met 2 kids en 3 dagen werken,Kyandro is wel een heerlijk makkelijk ventje.hij tijgert vanaf 6 mnd en ging met 8 mnd staan en 2 weken later overal langs lopen.
dus hier ook de handen vol,zeker nu grote zus van 3 telkens probeer haar broertje op te tillen.
liefs jootje

Terug
Bovenaan