9 maandenbeurs

Wie van jullie is naar de 9 maandenbeurs geweest? Ik vond het erg tegenvallen, ik had er veel meer van verwacht, er waren (naar mijn mening) maar weinig echt interessante dingen. Sowieso houd ik helemaal niet van de Huishoudbeurs (al die hysterische vrouwen met trolleys...), dus het was eigenlijk gewoon niks voor mij. Ben benieuwd of jullie het wel leuk vonden?
 
Ga over een poosje maar naar de Jongegezinnenbeurs! Die is minder commercieel, ook geen gratis graaiproducten enzo. Gewoon leuke kleine ondernemers, betrouwbare informatie en leuke acties.
 
Ik denk dat de meeste vrouwen van de 9-maandenbeurs gewoon teveel verwachten. Ik ben voor mijn zwangerschap al wel 2 keer naar de huishoudbeurs geweest, het is het jaarlijkse uitstapje van mijn oma, moeder en mij. Als er teveel van wordt verwacht valt het altijd tegen. En je moet er natuurlijk wel van houden! Het was dit jaar wel echt druk he!!! Wat de spullen op de 9-maandenbeurs betreft, het was inderdaad een hoop troep en onzin! Ik bedoel, er was bijvoorbeeld een soort stok met wieltje eronder om je kindje te leren lopen. Daar heb je toch een hoop andere dingen voor?! Daar zou ik geen 70 euro aan verspillen! Nou ja, ik zie het maar zo (normaal sla ik de 9-maandenbeurs natuurlijk over want er is geen reden om daar te komen, tot nu) ik ben weer een kleine ervaring rijker waar ik weinig mee opgeschoten ben. (Het bleef natuurlijk wel lachen met mijn oma en moeder!)
 
Ik vond het ook niet heel bijzonder. Heb wel een ontzettend leuke dag met mijn zus gehad, maar dit hoeft niet elk jaar. Ik vind het spul op de 9maandenbeurs erg duur, ik ga geen grof geld betalen voor babykleertjes in ieder geval. En ik ben wat te nuchter voor de vele poespasdingen die ze bedenken om alles makkelijker te maken enzo (zoals die stok met wieltjes??)
Was idd erg druk op de huishoudbeurs. Die trolleys moeten verboden worden, ben er regelmatig over gestruikeld.
Was na een dag slenteren wel doodop! Gelukkig vandaag de tijd om lekker bij te komen :)
 

Ik ben ook gisteren geweest..tjonge wat een drukte. Twas een grote mierenhoop. Ik hou daar helemaal niet van. Wij hebben dus de hele dag geslenterd. Nergens kon je zitten en wat drinken of eten. Allemaal veel te druk. Ach en toch was het best leuk zo met mn moeder en ik heb een paar leuke dingetjes gekocht. Gisteravond wel helemaal kapot en met last van een harde buik op de bank. Vandaag maar lekker geluierd :)
 
het leek mij ook veel te druk. Ik hoorde van anderen dat ik niks gemist heb, dus gelukkig zijn we niet geweest! Morgen maar lekker wat babyzaken bij langs, hopelijk kunnen we daar wat vinden!
 
Terug
Bovenaan