9 maandenbeurs

Hallo,

Ben gewoon even benieuwd wie er naar de 9-maandenbeurs is geweest en daar ook nog wat leuks heeft gekocht!
Zelf ben ik vrijdag geweest. Heb er de babycook gekocht met toebehoren, Ook heb ik Snoozzz gekocht voor het omrollen in bed, lijkt me heel handig! Dvd van Nijntje en speelgoed van nijntje, Natuurlijk een en ander van mutricia en ook een polo met Tygo z`n nam erop!
Wat vond ik die pendelbus lastig zeg!!!!!

Groetjes Marieke

Ik ben ook geweest, jemig wat een drukte!!!!!

Karlijn heeft een woezel en pip slaapkamer en ik heb op de 9 maandenbeurs daar wat spulletjes voor gekocht, een lamp, een sieradendoosje en boekje met een handtekening van Babet van Veen.

pendelbus?? aanrader voor de volgende x. auto in arena parkeren daar kaartje kopen voor metro. Metro is 5 minuten en dan nog 5 minuutjes lopen. Kosten voor heel de dag parkeren en metro €8,-!!!
op de terugweg hadden wij ook nog een gratis ritje met de auto. We liepen buiten en daar riepen ze "gratis naar station met auto". Wij geloofde het niet, want niks is gratis... Toch ingestapt en ons afgevraagd waar dat addertje toch zat. Stappen we uit staat er loeigroot op die auto. prenatal pregnant women pendelservice......beetje jammer als je al je zwangerschapskilo's net kwijt bent whahaha, Overigens heeft meneer ons helemaal naar Arena terug gereden, Super!

Oh back to topic: leuk boxkleed en 2 pakken melkpoeder en wat spulletjes van difrax. Dit is nu de 2 x dat ik geweest ben, maar ik heb het nu wel gezien. Vind het veel te druk....

hey,

ben ook geweest, en inderdaad: wat een drukte!!
Ik ging voor de melkpoeder (7 euro!!) en heb wat leuke kleertjes gekocht. Uiteraard ook de dikkiedik tas, die vond ik te leuk om te laten liggen. En heb van die uv beschermende zwemkleding gekocht! Die wilde ik heel graag hebben! Zo handig, hoef je alleen maar handjes en gezicht in te smeren. En je kreeg er op de beurs een armbandje bij wat aangeeft of de bescherming van de zonnebrand nog goed is, of dat je je kindje opnieuw moet insmeren. Verder vooral naar de huishoudbeurs geweest...
Vond het allemaal weer erg interessant

liefs,

T

Terug
Bovenaan