9 mnd en eet alleen broccoli

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn baby is 9 maanden oud en ik ben een aantal maanden geleden begonnen met het aanbieden van ‘vast’ voedsel. In eerste instantie waren dat potjes maar ik kwam er al gauw achter dat er dat écht niet in ging. Toen heb ik geïnvesteerd in de Babycook van Beaba. Maar nog steeds at ze niet bij mij. Funny story want op de crèche at ze super goed zei de juf... Ik heb alle groentes geprobeerd en op een gegeven moment at ze.. broccoli met aardappelen.. We zijn nu een paar maanden verder en ze wordt inmiddels Miss Broccoli genoemd omdat ze bij mij alleen broccoli eet. Op de crèche eet ze goed maar zodra ik iets anders probeer eet ze het gewoon niet. Ik probeer soms wel dingetjes te mixen, broccoli met courgette en aardappelen of bijv met wortel, zoete aardappel, sperzieboontjes. Maar ze is niet gek, ze snapt het gelijk wanneer broccoli niet gewoon broccoli is.. Ik heb haar kip laten proeven en vis, zodra ze de structuur van kip ofzo proeft dan spuugt ze alles onder.. Help! beetje ten einde raad...</span></p>
 
Zijn de hapjes bij de creche niet net op een andere manier klaargemaakt? Langer gekookt ofzo? Dat zou ik eens navragen (als je dat niet al hebt gedaan) en eens proberen of jij haar bij de creche kunt geven wat ze daar normaal wel eet en bij jou niet. Of andersom, een hapje van de creche meenemen en thuis geven. Voor het geval ze het eten en de creche op de een of andere manier aan elkaar gekoppeld heeft.
 
Terug
Bovenaan