9 uur vliegen

A

Anoniem

Guest
hai meiden ik ben nieuw hier ik heb een zoontje van 14 mnd en we gaan 10 augustes naar america ik wilde vragen heeft iemand tips hoe ik ons kleine manneke tevreden kan houden op zon lange vlucht heeft iemand er ervaring mee groetjes

ik heb geen ervaring met zo'n lange vlucht. Wij hebben een keer 3,5 uur gevlogen en toen sliepen ze veel.

Maareh, boekjes mee en speelgoed???

Hoi,

Ik it met diezelfde vraag. Wij gaan in oktober weer naar Forida ( 8 + 2,5 uur vliegen). Je komt alleen maar tips tegen voor lange autoritten dat is erg jammer.

Wij zijn wel alvast begonnen met voorbereiden, een paar keer op schiphol gaan kijken, naar het avidrome geweest en dat soort dingen. En ik heb stoelen geboekt in de economie + , wel een 2 zit en je hebt er net even wat meer ruimte. We laten Brandon ook zelf een tas inpakken met speeltjes voor onderweg, dat doen we vanaf 13 maanden al telkens als we ergens naartoe gaan. (een weekend weg of een dag ergens op visite) Dat vind hij erg leuk dus we zien wel hoe het uitpakt.

Prettige vakantie, Bernadette.

Wij zijn toen Lars 1 was naar Florida geweest.
De heenreis was verschrikkelijk lang en toen heeft Lars weinig geslapen.
Het was best moeilijk om hem bezig te houden. Hij had gelukkig wel een eigen stoel.
Hij was veel contact aan het zoeken met andere mensen.
Nu loopt hij en zou ik het een stuk moeilijker vinden.
Je moet ze in ieder geval veel drinken geven.
en ik zou een eigen stoel nemen met de maxi cosi, dat hadden wij ook gedaan.
het was heel duur maar we hadden het ervoor over.
Veel plezier en laat even weten hoe het gegaan is.

groeten
Rachel

Terug
Bovenaan