9 week vocht op de echo

<p>Hallo lieve iedereen,</p><p>Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad. Op de echo was te zien dat ik ongeveer 8 / 9 weken zwanger ben.</p><p>Er was vocht op de echo te zien. Volgens de echoscopist komt het wel eens voor bij een zwangerschap van 8/9 weken, maar het is niet goed.<br />Over 2 weken heb ik weer een echo en dan is het hopelijk weggetrokken. Maar... ik ben natuurlijk enorm bezorgd nu.</p><p>Mocht dat niet het geval zijn, is er mogelijk iets mis met chromosomen... </p><p>Zijn er ouders die hetzelfde hebben meegemaakt?</p><p>Liefs,</p>
 
Ik kan voorstellen dat je hiervan erg geschrokken bent en dat de aankomende weken spannend zijn. Ik heb een vriendin die ook vocht had op de echo(in de hersenen) bij rond de 11 weken. 2 weken later was t al veel minder/bijna weg. Het blijft wel spannend maar het komt dus meer voor en ook dat t weggaat dus. Veel sterkte met afwachten.
 
Hallo,
He wat naar om zo'n echo te hebben gehad.
Waar hebben ze dit vocht gezien dan? Bij onze eerste zwangerschap zagen ze bij 11 weken te veel vocht bij het nekje. Dit bleek na onderzoeken een ziekte waarbij er van elke chromosoom 1 teveel is. Met 13 weken is ook het hartje gestopt. Om al die onderzoeken te moeten ondergaan is niet fijn. Er komt veel onzekerheid bij kijken
Hopelijk blijkt het bij jullie allemaal goed te zijn en ziet de volgende echo er beter uit.
Nu zijn we trouwens gelukkig ouders van een zoontje van alweer 16 maanden.
 
Hallo,
He wat naar om zo'n echo te hebben gehad.
Waar hebben ze dit vocht gezien dan? Bij onze eerste zwangerschap zagen ze bij 11 weken te veel vocht bij het nekje. Dit bleek na onderzoeken een ziekte waarbij er van elke chromosoom 1 teveel is. Met 13 weken is ook het hartje gestopt. Om al die onderzoeken te moeten ondergaan is niet fijn. Er komt veel onzekerheid bij kijken
Hopelijk blijkt het bij jullie allemaal goed te zijn en ziet de volgende echo er beter uit.
Nu zijn we trouwens gelukkig ouders van een zoontje van alweer 16 maanden.
 
Terug
Bovenaan